- 506 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ KÜMESTE KİM VARSA ÖZÜR DİLERİM ✓
✓ KÜMESTE KİM VARSA ÖZÜR DİLERİM ✓
Bu zamana kadar hep onları, kadınları, kadınlarımızı doladık dilimize hiç düşünmeden. Onlardan sevgi sözcüklerini sakınırken, öfkeyle havalarda uçuşan küfürlerde bile hep onların masum yüreklerini kirlettik biz erkekler..
Üstelik her birimiz bir ana kuzusu, bir annenin evladı olduğumuzu bile bile yaptık bu saygısızlığı. Onların ayaklarının altına kadar indirgenmiş Cennet hayali kurarak ve utanmadan yaptık.!
Ben yapmadım diyen bile yaptı oysa. Yapana sessiz kalarak yaptık ama muhakkak bir saygısızlık yaptık o masum yürekli kadınlara biz erkekler..
Bugün sabah kalktığımda da ben bir saygısızlık yaptım. Hemde ne saygısızlık? Öyle ki, hem kadına, hemde erkeğe aynı anda ve hiç düşünmeden yaptım o saygısızlık dediğimi...
Sabah erken saatlerde konuk olduğum köy evinde kahvaltı yaptıktan hemen sonra, tertemiz köy havası almak için çıktık evden. İki üç merdiven indikten sonra ben hazırdım köy kahvesinde sabah çay eşliğinde içime tertemiz köy havası solumaya.
Evine konuk olduğum dostum evin kapısını kapatırken ben evin önüne inmiştim bile. Sabahın ilk saatlerinde beni öterek uyandıran horozu gördü gözlerim... Gördüm ve o an tanışmak istedim o bıkmadan öterek beni uyandıran horozla..
Senmisin o beni kalk uleyyyn kalk, sabah oldu. Buranın uyku saati bitmiştir diye uyandıran ve senmiydin? Senmisin buraların o yiğit delikanlısı? Diye sordum horoz beye..
Sordum ki, sormaz olaydım. Evine konuk olduğum dostum sesimi iki merdiven inerken duydu...
Bu kez o bana sordu.
__ Samim kimle konuşuyorsun?
__Tavuklarla...!
Dostumun o sorduğuna verdiğim dilimize pelesenk olmuş cinsiyet ayrımı cevapla birlikte, az evvel benim sorduğum soruya cevapsız kalan horoz beyi görmeliydiniz..
Sen kime tavuk diyorsun uleyyyn der gibi kuyruğunu, adamın asabını bozma der gibi ibiğini, bas git dercesine de gagasını kaldırarak resmen haykırdı horoz beyi gözümün içine bakarak...
__ Ü ÜRÜ Ü ÜÜÜÜÜ..!
Haklıydı hayvan. Biz insanlar kendi dişimizi dilimize dolamış olabirdik, ama horoz bey bu konuda bizden daha hassas ve bizden daha erkekti. Sadece horoz bey olsa yine EyvAllah. Yahu kümeste ne kadar tavuk varsa boşalmaz mı dışarı? Resmen hepsi bir olmuş başladılar...
__ GID GID GID .......
Anlamsız sanmayın bu konuşmayı;
Anlamı;
Kümesin erkeği Horoz bey ile aranızda ne konuşursanız konuşun. Ama kümesteki biz tavuk hanımları, hiç birimizin renklerini bile bilmeden ettiğiniz sohbete harman etmeyin dedi tavuk hanımlar hepbir ağızdan..
yemin ederim bir anda horozca ve tavukça öğreniyor insan bu durum karşısında.!
Konuştuğum horoz bey idi ama sorulduğunda tavuk hanımlar üzerinden resmen cinsiyet ayrımı yapmıştım. Yapmıştım ve bu utanç verici bir durumdu. Horoz bey sen bana ne demek istedin dercesine susmadı. Susmadı ve ne kadar Ü ÜRÜ Ü ÜÜÜÜÜ dese haklı. Ne demek tavukla konuştum.?
E tavuk hanımlar da haklı. Ne demek erkek erkeğe konuşurken, hiç alakası olmayan hanımlar üzerinden sorulana cevap verme acizliği? Tavuk hanımlar da ne kadar GID GID GID GIDAK... deseler..
Haddimi bildim mi? Bildim. Evine misafir olduğum dostumla köyün kahvesine gelene kadar bu cinsiyet ayrımı yapan erkek dilimizi sorguladık tebessüm ederek..
Yahu her erkek o horoz bey kadar yiğit ve delikanlı, her kadında o tavuk hanımlar kadar hakkını savunan bireyler olmadığı sürece bizden bir şey olmaz demedi demeyin..
De haydi; huzurlu pazarlar olsun başta hanımlara, sonrada horozlara. Pardon erkeklere..
Ramak Kaldı /(Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.