Devrik cümleler kurduran sana ..
Sevginin tanımını yanlış bilenlerdeniz .. tek istedigim benim seni sevdiğim gibi sevmendi ama görüyorum ki yanlış bir sevginin müptelası olmuşum. Her gece hasretine sarılıp sabahı beklediğim her saniye söyleyeceklerimi bir liste yapıp ezberlediğim zamanlarda gelmeyeceğini bile bile sabah olmasını iple çektim ama yüzün gözlerimin önünde her canlandığında kokun bir meltem eşliğinde ciğerlerimi her doldurduğunda çalıştığım ezberi unutup yüzümdeki küçük tebessümü yakaladım . Kelimelerimi boğazımda düğümlediğin anlar geldi aklma .. ne kadar kızarsam kızayım gözlerin gözlerime değdiğinde hiç bir şeyin hükmünün kalmadığını bir kez daha anladım . Sonra farkettim bn ne kadar yanlış bir sevginin müptelası olsam da koşulsuz sevmekten başka bir yol izlememişim. Seni kndimle öyle bütünlestirmişim ki yanlışta olsa doğru da olsa bu yol,canım da yansa her adımda canımı sen yakıyorsun diye şükreder olmuşum sen bir gün gitmeye niyetlendiğinde bnde senden kalan izlerin olacağı icin sevinir olmuşum . Seni sen yapan her ne kadar bu tavırlarında olsa düzeltmeye de çalışıyor olsam olmayacağını bile bile hep bi bekleyiş içinde oldum gün den güne artan bi sevgim varoldu içi sen kaplı . Aldığım nefes içtiğim su gördüğüm rüya sen olmuşsun . Sensiz bir hayat eksik olur . Senli bir hayat ise engebeli bir yol olur . Kararsızlıkla dolu bir Araf’a Demir atmışım . Çıkış kapımı sen ilan etmişim . Sense inzivaya çekilmişsin . Hangimizin ki erken bitecek de bir son olacak meçhul .. senden tek isteğim; erken gel olur mu sensizliğe daha hazır değilim ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.