- 928 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
UMUTLAR KARARMADAN..BÖLÜM ..4..
Babam hiç konuşmuyordu hemen buradan gidelim oğlum dedi, ben şaşırmıştım ne oldu da babam bu hale gelmişti beni elimden tutup hızlıca yürümeye başladı arkasına bakmadan duramıyordu önündeki kayayı görmedi tökezleyince İkimiz de düştük kamera kayaya çarptı babam yavaşça Allah kahretsin kırıldı galiba dedi.
Ben ah diye bağırınca babam eliyle ağzımı kapatıp sus dedi hadi hemen uzaklaşalım buradan ben şaşkınlıktan kurtulamıyordum babamın ne gördüğünü merak edip onunla koşuyordum,ben koştukça gördüğüm o güzellikler hızlıca benden kaçıyor gibiydi sanki onları bir daha görmeyecekmiş gibi bana veda ediyorlardı.
Babam orada ne görmüştü ona sordum bir şey yok oğlum bir şey olsa söylemez miydim sadece orada içki içen kötü insanlar gördüm sarhoşlar buluşmayalım istedim ama gözleri öyle demiyordu.
Babam bana yalan söylüyordu onu bu denli korkutan şey neydi neden apar topar yola çıktık hatta korkarak ses çıkarmadan neden?
Arabamıza vardık hemen bindik ve yola koyulduk babam hala arkasına bakıyor bizi takip eden birinin olup olmadığını kontrol ediyordu
Bir adamın bir kadını toprağa gömdüğünü emniyete anlatırken duydum Babam her kimse o kişiyi çok seçemedim diyordu.
Yeri tarif etti hatta babamı beraber götürüp yeri göstermesini istediler Babam beni eve bırakıp ekiple beraber gitti.
Orada adamın kadını gömdüğü yeri açtılar kadın yoktu etrafa tekrar baktılar kimse yoktu ve yeni kazılmış toprak yoktu.
Sadece kadının gömüldüğü yer çok yumuşaktı zira kadın yoktu. Babam bunları anneme anlatırken duydum babam birden Eyvah dedi.
Annem ne oldu Ahmet diye sordu?
Babam sorma Selma adam kadının yerini neden değiştirir?
Annem neden diye sorunca?
Babam demek ki adam benim onu gördüğümü biliyor onun için o cesedi kim bilir nereye götürdü. Ben bu duyduklarımdan çok korkmuştum. Babam anneme Sakın dışarıya bensiz çıkmayın dedi annem tamam Ahmet tamam merak etme çıkmayız dedi.
Babam başını İki elinin arasına alarak Allah’ım şu başıma gelenlere bak biz ne yapmaya gittik ne gördük diyordu.
( Aslında katil önce Ahmedin varlığını sezmiş ayak seslerinin geldiği yere bakınca Ahmedi görmüş ve yavaşça takip etmiştir.
Ahmet ve Cengizi bulamayınca cesedin olduğu yere geri dönerken yerde küçük çalılıkların arasında siyah renkli bir cüzdan bulur hemen onu alıp cebine koyar ve cesedin olduğu yere koşarak gelir cesedi sırtına alıp arabasına taşır.
Oradan aceleyle uzaklaşır cesedi yüksek bir tepeden aşağıya atar ceset uçurumun dibindedir oradan hemen uzaklaşıp evine gelir.
Adam bulduğu cüzdanı açıp bakar içinde kimlik, kartvizit ,Ahmedin eşi ve oğluyla çekilmiş bir resmi vardır.
Adam gördüğüm adam buydu der içinden çektiği resimleri ondan almalıyım bir formül düşünmem lazım der.
Resimlerim elinde onları almalıyım diye kendi kendine konuşur önce kart vizitten Ahmedin evini bulur.Ahmet beyi oğlu ve eşini evden çıkarken görür.
Onları birkaç kez takip eder.
Evet Ahmet bey doğru düşünüyordu adam onu görmüştü cesedi başka yere götürdü yoksa gömdüğü cesedi neden geri çıkarsın.
Bir hafta sonra Cengiz arkadaşlarıyla top oynuyordu oyun bitince evin yolunu tuttu evle oyun yerinin arası 50 metrelik bir Mesafeydi katil oyun sahasının arkasında arabadan Cengizi gözetlemektedir.
Cengiz eve 20 metre kala katil peşine takılıp bayıltarak arabaya bindirir ve oradan hızla uzaklaşır.
Cengiz kendine geldiği zaman suratsız birinin karşısında sırıtarak baktığını görür.
Hülyanna