- 712 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zordur
Kalırsın bir dersten,nasılsa biliyorum geçerim dersin.Girersin ikinci defa,çok bildiğinden aynı hataları yapar kalırsın bir daha.
Gelelim meselenin özüne;
Hiç bir zaman çok biliyorum deme,
Tanıyorum hiç deme,tanıyamazsın
Baban da olsa ben onu biliyorum deme,
Hele söz konusu kadın sa hiç tanıyamazsın
Sana kul olsa,aşkından ölse bile yanılırsın
Duygularına göre davran ama,gözlemle,duyguların tamamen aklının önüne geçmesin.
Şu da bir gerçek, seviyorsan birlikte ol, sevmediğin ile bir yere kadar..
Kadının hırslısın dan sakın,hırsının önünde hiç bir engel duramaz.
Geriye ne kaldı dersen;
Kadının zeki olanını sev,uyanık olanını değil.Uyanık olana güvenme, okumuş olsa dahi cahilin önde gidenidir.Her türlü belayı bulursun.
Seni çok,çok seviyorum diyene inanma,yarinde başkasına söyler.
Kendine saygısı olanı,utanmayı bileni,sahipleneni bul.O seni gerçek sever.
Sorarsanız hiç biri denk gelmedi,gelse de kıyısından,köşesinden.
Hep söylenir ya,doğrudur.Bir erkeğin istediği temel üç şey var.
Sıcak bir yuva,biraz ilgi,alaka ve sıcak bir yemek.
Kadının ayrıntısı çoktur,ne yaparsan yap,bulur bir eksik.
Zordur erkek olmak,kadınlara sorsan kadın olmak bin kat daha zordur.Onların açısından bakarsan belki de doğrudur.Kadın ve erkek beyni farklı çalışıyor.Biri düz vites,diğerinde vites çok.
En başa gelir isek, ders işine.Dersi biliyor geçiniyorum ya, kaldığım öncesinden belli,anlaşılmıştır herhalde.
Bir daha alsam aynı dersi, büyük ihtimal geçemem.
En iyisi hiç bir şey bilmeden dersi almak.Atın her şeyi bir kenara yazılanı,çizileni
Kavun değil ki....,şansa ,bahta.
İyi bir hafta sonu dilerim.
Saygılar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.