BİR GÖLGELİK AŞK(7)
Gidiyorum şimdi. Sana bıraktım ne varsa. Yokluğumda bulursun belki aradığını diye. Vazgeçmeyi kırılmayı bilmeli insan. Kendi kendimi yamalamaktan yoruldum. Ruhum eski bir elbise. Dikiş tutmaz oldu artık. Bi rüyaydı bu. Uyandım ve bitti.hayat gibi işte. Bir amacı olmalıydı insanın. Sadece yemek barınmak üremek için değildi yaşamın gayesi. Yoksa hayvanlardan ne farkımız kalırdıki. Duygulardan yoksun bi hayat eksiktir bence. Yaşamış olduğunu mu zannedersin. Herşey anlamını yitirmişti. Rengini kaybetmişti. Nasıl bi kalabalık içindeydim.her ağızdan bi ses yükseliyordu. Bir uğultu ki sorma gitsin. Nasıl da yalnızdım. Ne ben anlıyordum onları ne de onlar beni duyuyordu. O kalabalık içinde seninle göz göze geldim. Beni duyduğunu düşündüm. Sana yaklaştım. Bir an olsun ümitlendim. Tanıyor gibiydin beni. Sen kollarını bense kalbimi açtım. Sarıldık. Aşkça bilirmisin dedim. Güldün. Onu ben buldum zaten dedin. Konuştukça yeni şeyler öğrendim. Zor bi dil bu dedim. Öğreneceksin zamanla dedin. Nerden bilirdim ki öldüreceksin. El ele yürümek isterken yana yana yürüdük. Bazen önüme geçip beni arkada bıraktın. Koştum yetişmek için.ben koştukça sen kaçtın. Vardır bi bildiği dedim. Güvendim. Bilmediğim yollara girdik. Kaybolmuştum sende. Uzun bi zaman sonra bi uçurumun kenarında durdun.buraya kadar dedin. Şaşkın ve yorgundum. Geri de dönemezdim. Dönüp yüzüne baktım. Sonra da şöyle bir uçurumdan aşağıya...gözlerime inanamadım. Aşk cesetleriyle doluydu her yer. Neden buraya geldik dedim. Gözlerini kısıp çatık kaşlarla ;sen artık bi ölüsün dedi. Anlamamıştım. Bir el beni itiyordu. Düşüyordum. Elimi uzattım. Yardım et lütfen dedim. Ben gidiyorum hoşçakal dedin. Kapattım gözlerimi sonsuz bi boşluktaydım artık. Yere çarpmanın etkisiyle ter kan içinde uyandım. Dedim ya bi rüyaydı ve bitti. Uyumak istemiyorum artık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.