- 662 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Eylül Hikayesi (Mutlu Yıllar)
Yıllar önce adı konmamış bir mevsimdi , son sarı yaprak da hüzün denizine düştüğünde…
Yağmur yağıyordu , nefes bile almaya imkan vermeden. Tüm yüreklerde , tarifi imkansız korkular gizleniyordu!
Bir gün her şey değişti , bu korku dolu yağmurlarda bir melek dünyaya geldi…
Korkular son buldu, dur durak bilmeden yağan hüzünler insanların ruhuna sevgi damları olarak yansıdı…
Yağmurun adı bereket oldu…
Korkular artık umuttu , umut insanın silahıydı…
…
/Bir mevsim düşün , senden önce hiçbir zaman anlam ifade etmesin ve bir ay… /
Eylül …
Yılın on bir ayı kıskanırdı bu zamanı ve hep bir adım gerisinde kalırdı Eylül denince… Her şairin vazgeçilmeziydi , her şiirin bir dizesi…
Neydi beni bu mevsime çeken , ya da neden ben içinde bulunduğumuz bu ayı , Eylülü çok seviyordum …
Bir gece , ayın bulutlara saklandığı vakit , Eylül’ün tadı salınırken sokaklarda sen çıktın karşıma…
O zaman anlamıştım ki ; bu mevsime olan aşkım senin eserindi ve hiçbir zaman vazgeçemediğim bu ay senin doğduğun ay olduğu içindi…
Sensiz zamanlarımda hep bir arayış , hep bir sorgulamayla geçen bu dönem varlığınla cevapsız soruları sona erdirdi !
Senin ; bir meleğin dünyaya gelişi , bu aya denk geldiği için farklı bir anlam taşıdı bu dönem…
Her şeye , herkese inat bu dönemde yaşanılanlar hep unutulmaz olarak adlandırıldı. Aşkın aradığı ne varsa doğa da buna göre çalıştı… Mevsim son-bahar olarak adlandırılsa da biz bu mevsimi son değil sonsuz bahar tadında yaşamaya başladık! Bizim için bu dönem zaten mavi bahardı!
…
Sana göre bu ay lülye olmalıydı belki ama adı her ne olursa olsun geride kalan on bir ay hep senin doğduğun ayı kıskanacaktı!
/Sonuçta kimse melek değildi , sen dışında ! /
…
Bugün hayata merhaba deyişinin , bir meleğin dünyaya gelişinin yıl dönümü !
Bugün her şeyi anlamlı kılan , bu mevsime , Eylüle olan sevdamı var eden kanatları eksik meleğimin , mavi düşümün doğum günü…
İyi ki doğdun mavinin en güzeli/sürgünmavi/ , iyi ki varsın…
Sağlıklı , mutlu , huzurlu nice senelere sürgünmavim…
mavigölge.....