- 679 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SOL MEMENİN ALTINDAKİ CEVHER
Yanına gidip tokalaşmak istedim sadece Ruhi abi.Bir görseydin herkes benim oraya onun için gittiğimi düşünmüş.Ben vefalıyım abi.O hastanedeki benimde arkadaşımdı.Öyle içim acıdıki anlatamam.Ben böyle bir insan değilim inanırmısın gece çocuk gibi ağladım.Kime tükürmeliydim o çocuk hislerimle ben.Bir an içeriden ses geldi kalbi durmuş telaşla koştuk içeri sokmadılar bizi.Annesi ağlıyordu yanına gittik.Beni önceden tanıyordu zaten aşağı indirdim onu bahçeye oturduk.Ben ona herşeyin geçeceğini söyledim.Mutluluk gelir dedim abi ama inanki inanarak söyleyemedim.Bu halimi hiç çözemiyorum.Gereksiz bir karanlık sarıyor içimi an’lık herşey.Beni bırakmıyor.Bana kurtulur dua et dedi.Yanımıza geldi.Bana niye geldiğimi sordu.Cevap vermedim.Sinirliydi ama korkuyorduda tepkimden.Belliydi eli titriyordu.Annesi kalktı yanımızdan.Oturdu.Neden böyle davrandığını sordum.Öyle bir değiştiki şaşırdım.Sanki hastanede değiliz de farklı bir boyutta boşluktayız anlamadım.Ona çok üzüldüğünü ve bana onun için böyle davrandığını söyledi.Bir şey diyemedim sakin davrandım.
Ruhi abi cebinden bir şey çıkarttı bana gösterdi.Ayrıldıktan sonra ben ona bir şey yazıp yollamıştım.Oda bana yazmış ama şimdi gösteriyor.Dün geceyi düşündüm ama dedim yinede okuyacağım.Şöle yazıyordu;
Ayrıldık işte beni benden seven birinden.İlk kez yazıyorum birine böyle şeyler.NedeNdir bilemem.O özgürlüğünü yazarak sağlıyor ben ise asilik.Ve onu unutmam gerekiyor çünkü güçsüzlük bana acı veriyor.Ben çok uzağım kimi sevdiysem bana kötü davrandı onun gibi kimse dinlemedi beni.Sahiplenmedi.Bir gün denize bakan gözlerini hatırlıyorumda öyle doğalki bana haz vericiydi.Uzun uzun konuşurdu.Hiç sıkılmazdım.İçim acıyor ve bundan sonra kötülük hakim olacak çünkü ben hep kaybettim.
Hiç bir şey söylemedim Ruhi abi bir şey istedi benden sadece sarılmak.İşte burdada benim huzursuzluğum ortaya çıktı hayır bitti.Yazdıkların güzel ,sevgiliye yazılır o bana değil dedim.Abi şimdi çok pişmanım ondan sonra hiç görmedim onu.Nerde ne yapıyor.Eski bir sevgili Ruhi abi geleceğe bakınca unutulur diyorlar doğrumu?
Hayat bir sevgili ,ne geleceğe ne geçmişe ,sen sol memenin altındaki cevheri unutma yeter.
NOT:Yandaş medya olduğun zaman işin rahat.Muhalif olduğun zaman bu gazeteleri almayın diyebiliyorlar.Bunu söyleyen ileirde insanlar tarihe baktığında adından dikdatör diye söz edilecek ’somut’ söylüyor... Sevgiyle...Dostça...Bülent Yalçınkaya...