- 493 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Askin kabuklari 7
Cok kolayca zannedilirki sevgi ile sevda arasinda cok kotu bir fark vardir.bisey hissediyorum diye yola cikiyor ama duygularin silinmis oldugunu fark ediyor canpolat.Yar diyen bir selvi sek sek oynuyor tepesinde oynasip dururken kizillik gibi oluyor beyninde acilan yaralar.
Ruyalar basli basina hayatinda rezilce bir gurultu veriyorsa doga anaya verilen hersey hos gorunuyor demektir.
Tabularini kirmis bir cocuk adamin afffedilesi dualari.
Bilmek lazim kac saraptir insan kac sigara.
Isiyle ilgilenen milyonlarca insan var sikintisiz insan mi var.
Kahramanca bir oyku geciyor beyinlere.
Canpolat ketum bir insan degil bilakis sir saklamasini bilmeyen bir insandir.
Sems sevgiye susamis cicek uretendir.
Osman canpolatin semsidir
Ramazan ayindadirlar osman ile canpolat beraber bir makarna keyfinden sonra muhabbetin dibini bulurlar.sessiz sakin bir ortamda gelecek uzerine hayal beslemez ve butun yarinlarini ana feda ederler.
Cok buyuk bir haz alir simalari birbirine benzeyen sehrin icine nefs yerlestirilmistir.
Herkes uyumustur osman musade isteyip isine gider.
Uyku bir sarap bir sigarayi simgeler.
Cok sevgi ile az nefret bir biriyle yarisir ne sen vahsisin ne de ben kutsal
Ne zaman bir dusunce onu yaralasa kendinden gecerdi.
Canpolat dusunceli ve kendini arkadaslariyla ailesine tanitmak ile ailesine arkadaslarini tanitmak arasinda kalir.
Agirbasli ve mulayim duygularini asiriya kacan bir figurle kendi gecmisinden uzaktir.
Icine islenmis olan burukluk ailesinde sevgi izi verir serceye.dahasi canpolat cok susamistir sevilmeye.
Gezgin imgeler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.