- 598 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜSTÜNLÜK CİNSİYETTE DEĞİLDİR
ÜSTÜNLÜK CİNSİYETTE DEĞİLDİR
Ülkemizde kadının hala ikinci sınıf vatandaş gözüyle Bakıldığı bir ortamda. Hala hiç duraksamadan devam eden kadın cinayetlerinin önüne geçilememektedir. Peki hiç düşündünüz mü? Bu konuda kutsal kitabımız Kuranı Kerim bize ne anlatmaktadır. Aşağıda okuyacağınız yazı bu konuda bize bir fikir vermektedir İsterseniz kıymetli zamanınızdan beş dakikanızı ayırıp dikkatle okuyun.
* ‘’ Üstünlük cinsiyet üzerinde değil duyarlı ve sorumluluk bilincine sahip bir birey olarak erdemli bir şahsiyet olarak ortaya koymak üzerindendir. ‘’ Ey insanlar! Biz sizi bir erkek, bir dişiden yarattık ve birbirinizle tanışmanız için sizi halklar ve kabileler kıldık şüphesiz Allah katında en üstün olanınız ( sorumluluk bilinci ile hareket edip ) duyarlı olmada en ileride olanınızdır.’’ ( Hucurat suresi 13 )
Allah herkese yaptıkları iyiliklerin karşılığını en güzel şekilde verecektir: ‘’Erkek olsun, kadın olsun, her kim inanmış olarakiyi fiiller gerçekleştirirse onu mutlaka güzel bir hayatla yaşatırız ve onların karşılığını, yaptıklarının en güzeliyle mutlaka veririz. (Nahl Suresi 97)
Erkek olsun kadın olsun bütün inananlar sadece hayatı değil en başta Allah’a sonrada Allah’ın tüm yarattıklarına karşı görev ve sorumlukları da paylaşırlar.
Öte taraftan yine ayetlerin ifadesi ile inanan erkek ve kadınlar bir birlerine haram değil bir birlerine arkadaş ve dostturlar: ‘’ inanan erkeklerle inanan kadınlar bir birinin dostudurlar. ( Tövbe Suresi 71 )
* 11.06.2017 / Pazar günkü Hürriyet gazetesinden alıntıdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.