- 726 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
YAŞARKEN ÖLENLER İÇİN
mecburen Gelmişiz hayata Artık inadına Yaşıyoruz,
Sevmeye Meraklısı Değilim Sadece ben Anlayana Aşık Olmak istiyorum Hayatta.
Sıkıldım insanlardan Sıkıldım yalan Dünyada Ecelim gelsin istiyorum Artık
Dayanamıyorum Herkez tiyatrocu Olmuş Artık Film çekmeye Çalışıyorlar Ne Çekeceklerini Bilmiyorlar.
Bir gün yalan olup Gideceğiz Sevenler,
Ayrılanlar, Mutlu Olanlar, Birlikte Olanlar,
herkez Gidicek Sadece tek Anı Olan Mektuplar ve Anılar Olucak..
Sadece Yaşlanmak istedim ölümlü dünyada
seninle ölürken elini tutmak istedim ve sonkez seni seviyorum
demek isterdim yalan hayatta sevgilim.
YAŞARKEN ÖLENLER İÇİN Yazısına Yorum Yap
"YAŞARKEN ÖLENLER İÇİN " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Senarist Uğur Akdoğan
@senarist-ugur-akdogan
Dostluklara mesken ßu yürek Aşklara degıl sevgılının gozlerıne degıl dostun sozlerıne, selamın’a merhabasına muhtac bu yurek merhaba ey dost bu gece de yürektesin.! Sevginde ölçülü ol ey gönül, sevdiğin düşmanın olur bir gün,düşmanlıkta katı olma ey gönül, düşmanın dostun olur bırgün… Ruhumdan başka dostum olmadı ve derdimi dinleyen sadece gönlüm vardı. Deniz derindir durulmaz dostluk ebedidir unutulmaz. Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur. Gel seni bi kuçaklıyayım yaa ? Baki dostluk adına nice dilekler vardır. Ölümün dahi ayrılık sayılmadığı gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar. Sevgide birleşen yürekler vardır.