- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RÜŞVETÇİ BİR GAZETECİNİN İTİRAFLARI
... O tarihlerde Türkiye Cumhuriyeti’nde yolu resmi daireden geçenlerin rüşvet vermeden işini hallettirme ihtimali, Mayalar’ın 2012’de kıyamet kopacağı kehanetinden daha düşüktü.
Kendi adıma verdiğim rüşvetin haddi hesabı yoktur.
Hayatımda rüşvetin çok önemli yeri bulunuyor.
Şimdi hepiniz “Adamın yüzü kızarmadan, bol bol rüşvet verdim diyor” şeklinde zihin egzersizleri yapıyorsunuzdur. Haklı olarak.
Hiç değilse “bir rüşvetçinin itirafları”nı ağız tadıyla dinleyin. Tekmili birden...
Rüşvet ve yolsuzluk gündemin zirve konuları olduğu için, uzun süre önce zihnimin derinliklerine hapsettiğim ’rüşvetli günleri’ yeniden hatırladım.
Hatta gazeteciliğe başlamama ’rüşvet’ sebep oldu desek yeridir. İlginizi çekti mi?
RÜŞVETÇİ BİR GAZETECİNİN İTİRAFLARI
- "At bi çorba parası" diye başlayan rüşvetin geldiği son nokta.
- "Rüşvetçi mi olacaksın" diye engellenmeme rağmen rüşvet batağına nasıl battım?
- Sultanahmet Adliyesi’nde kimlere "bas bas paraları leylaya" tarzında rüşvet dağıttım?
- Rüşvetin ortaya çıkarılması komplo mu sayılır, yoksa vatandaşlık görevi mi?
- Kendini ihbar eden GAZETECİDEN rüşvet çarkıyla ilgili tüm detaylar.
- Geell rüşvetin ABC’si burada...
TEKMİLİ BİRDEN: kemalkaplan.blogspot.com.tr/2013/12/rusvetci-bir-gazetecinin-itiraflari.html
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.