- 878 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Genç BAHARLAR
Selamlama ve Teşekkür
Bilindiği üzere dün 24.05.2017 Çarşamba 14/1600 saatleri arasında METRO POLİS Şiir Sanat Kültür Grubu olarak.Kaymakamlık , Milli Eğitim , Spor Müdürlüğü Belediyemizin büyük destekleri ile 2017 bu diliminde 3.cüsü grubumun 10.cu şiir etkinliği olan Genç BAHARLAR isimli Şiir etkinliğimizi gerçekleştirdik İlk başta beni yalnız bırakmayan Mülkü amirlerime teşekkürümü bir borç bilirim,İlçe kaymakamım Sayın Kadir Sertel Otcu,İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Cafer Tosun,İlçe Spor Müdürümüz Sayın Hüseyin Ökmen.İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sayın Şeyhmuz Özpolat , beni kültürel anlamda destekleyen Torbalı Belediyesi Sosyal ve Kültür İşleri müdürü Sayın Sıdıka Aksu.Tasarım Duygu Yanbol,beni tanıştığımızdan beri yalnız bırakmayan hep yanımda olan,Salon desteğini esirgemeyen mekan desteği desteği ve güler yüzlülüğü ile göz dolduran benim ve şair arkadaşlarımın beğenisini kazanıp gönüllerde iz bırakan sayın farize Tekindemir bu güzel insanla tanışmama vesile olan Metro Polis Şiir Sanat Kültür Grubu nun sesini biraz daha açan Sayın Seren (Beklen)Ajans ,sunum ve dayanışma olarak manevi desteği eksiksiz sunan Sevgili öğretmenim arkadaşım Sayın Füsun Duru .bu muhteşem güne beni hazırlayan sevgili kuaförüm AYLİN Kuaför Aylin hanım,her etkinliğimde kalben,ruhen,bedenen yanımda olan arkadaşlarıma beni gönderdiği Çiçekle gönlüme bahçe olan Öğmen Büfe Gülsina hanıma yine etkinliklerimde yalnız bırakmayan sayın Av.Sabri Yurdakul.Şennur Türe.Sayın Nehir Körüklü ve iki prensi .aynı gün eserleriye beraber olduğumuz uzaklardan onca km yolu hiçe sayan sayın.Gebze Aşıklar ve Şairler Dernek Başkanı Mustafa Özdemir,Avrasya sanat Kültür edebiyat ve Bilim Federasyonu Genel Sekreteri Ege Bölge Başkanı sayın Ömer Sabri Kurşun .İzmir Şairler Bestekarlar dernek Başkanı sayın Halim Akın,Geleceğin Sesi Dost Şairler grubu Onursal Başkanı Sayın Turan Atasever,Damlalar Şiir ve Müzik Grup Başkanı Nezihe İnan Şayın Gaffar Güllü,Bizim Gece moderotörü ve Şair resimler ve video çekimimizi yapmaktan usanmayan ve üşenmeyen ağbimiz Cihan Turan o muhteşem yorumuyla gönüllere taht kuran ünal Çınar,Edebiyatı ustaca anlatımıyla kesintisiz performansıyla sanatın her dalıyla usta Sayın Hüseyin Durmuş,o güzel yüreğiyle Sakarya yüreğiyle sanatçımız Sayın Firdevs Altındaş,Şair Sayın Ekrem Kankılıç,Şair bestekar Avrasya sanat Kültür Bilim Federasyonu Yönetim Kurulu saymanı Sayın Türker Ergenç, yorumcu sanatın olduğu her alanda genç delikanlı Sayın Ertur Özkırım Hacer Akgün.Şair Karşıyaka sevgi Şairleri Şairlerinden Fevzi Okumuş.Ayten Akın İzmir Şairler ve Bestekarlar Derneği Denetleme başakanı sayın Özlem Örnek, ismini sayamadığım nice gönül dotlarına arkadaşlarıma gelmek isteyen ama gelemeyen mazeretleri olanlara Sayın Şair Şevki Dinçal,Kültür bakanlığı Halk Şairi Sayın Şevki Kayaturan Teşekkürler görüşmek üzere varlığınız en büyük zenginliğimdir esen kalınız sevgi saygı ile selamlıyorum Zeynep ÖZÜGENÇ.
Metropolis Şir Sanat Kültür Grubu başkanı