- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Trabzon Yolunda-2
TRABZONDA
Eğer biraz dikkat etmeseydim Trabzon’da değil soluğu Batum’da alacaktım. Otobüs firması beni son anda hatırladı ve bende bundan sonra bir hafta yanında olacağım yol arkadaşımı Haberdar edebildim. Daha evvel bindiğim arabanın plakasını kendisine bildirdiğim için birbirimizi fazla aramadan bulduk. Arabadan iner inmez bir birimize sarıldık. O kadar kalabalığın içinde sarılmış halde ne kadar kaldık hatırlamıyorum. İndiğim yerden Trabzon parkına araba olmadığı için yokuşu yürüyerek ağır, ağır çıktık. Parkta fazla oyalanmadan otelimi bularak daha evvel tutulmuş olan odama çıktık. Büşra’nın da yardımıyla yerleşebildim.
Pazartesi sabahından Salı günü 0n ikiye kadar uyumamış olmama rağmen uykum yoktu. Yol arkadaşımla sahile inmeye karar verdik. Otelden çıkarak ağır, ağır yürüyerek sahile indik. Kayaların üzerine oturarak martıların çığlıkları arasında sessiz ve sakin dalgaların eşliğinde Rüzgârın sesini dinlemeye başladı Trabzon yolcusu. Trabzon’dan evvel sahile vuran dalgaların sesiyle tanıştı.
Bu yazı dizisinde bana yardımlarını esirgemeyen arkadaşım Büşra Gürsoy’a çok teşekkür ederim).
,Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.