- 673 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
O ANNENE SÖYLE, SAÇMA SAPAN KONULARI ÇOCUĞUN AKLINA SOKMASIN..! (1)
Çocuk 6 yaşındadır. Annesi ve babası sevgililer günü kutlaması için dışarı çıkmıştı. Çocuk ve 3 yaşındaki kardeşi doğal olarak güvenilir bir yakını olan dede ve ninesine bırakılmıştır. Kardeşi erken uyumuştur. Okula yeni başlayan büyük torun ile anneanne baş başa vermiş televizyonda uygun bir filim arayışındadırlar.
Bir ara nine yüksek sesle, "Allah kahretsin senin gibi pislikleri!" diye söylenir. Tabi torunun gözünden kaçmaz bu durum. Hayata dair her şeyi öğrenme isteği ile olan torun merakla sorular sorar ninesine:
"Anneanne, az önce televizyondaki adama neden kızdın?"
Çocuğun bahsettiği adam, 45 çocuğa taciz eden - Ensar Vakfında ki- öğretmendir. Acaba torunu daha fazla cinsel konuların tehlikeli virajlarından nasıl döndürebilse, diye düşünen nine, kısa yanıt vermekle yetinir.
"Sapıklara her zaman kızarım."
Çocuğun ilgisi daha da artmıştı:
"O adam mı sapık anneanne?"
"Evet, o adam sapık oğlum...."
"Ne yaptı ki o adam?"
Anneanne kıvranır. İstemediği soruyu nasıl savuştursa. Aklına organ mafyası gelir:
"O adamlar, küçük çocukları kandırıp kaçırıyor çocuğum."
Çocuğun sorularından kurtulamamıştır. Her yanıt, başka soruyu beraberinde taşıyordu:
"Neden kaçırıyor anneanne? Kaçırınca çocuklara ne yapıyorlar?"
Anneanne aslında sıkılmıştır. Torununun dikkatini en sevdiği içeceğe çevirmek ister.
"Hadi gel seninle mutfağa geçelim. Çay içmek ister misin?"
Çocuk hala az öncesi ana takılı kalmıştır. "Cık" der başıyla," hayır" işaretidir bu.
"Anneanne sen soruma yanıt versene. Çocuğu kaçırdıklarında, ona ne yapıyorlar?"
Devam Edecek
YORUMLAR
Hayat bu işte...
Doğarsın
Büyürsün
Okursun
Hayata atılırsın
Evlenirsin
Çocukların olur
Sonra da torunların.
Onları koruma duygun hiç yitmez...
Ama yetersiz kalırsın.
El girmiştir aranıza...
Rüzgâr hep tatlı esmez ki...
Eh hayat bu!
Sınav kağıdını uzatır önüne: "Hadi çöz bakalım," diye...
Dersini verir.
Notunu da…
Hayat size kah öğretmenlik yaptırır, kah da öğrencilik...
emine pisiren tarafından 5/14/2017 6:20:01 PM zamanında düzenlenmiştir.