- 1252 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HÜLYA Kuru Şiirinde HÜLYAAM ŞEBİNGÜLÜM.. / Hikmet OKUYAR
*İLKBAHAR Aylarında Şiir Dünyası Şiir Akşamları etkinlikleri içinde SEVDİKLERİN için SEVENLERİN için TOPRAĞA BİR ŞEBİNGÜLÜ FİDANI Dik TÜRKİYE ÇÖL OLMASIN diyerek yayınladığımız mesajlara ve ŞEBİNGÜLÜ için bir ŞİİR de SEN YAZ diyerek yaptığımız çağrılara çok olumlu ŞEBİNGÜLÜ ŞİİRLERİ alıyoruz GÖZLEMLERİMİZ kapsamında da çok GÜZEL ÖZEL ŞEBİNGÜLÜ BAHÇELERİ buluyoruz..
*
YEŞİL ÇEVRE adına ŞEBİNGÜLLÜ ŞARKILAR ve TÜRKÜLER adına ÇOK MUTLU oluyoruz.. VE diğer ŞAHESER örnekleri gibi Hülya Kuru ŞEBİNGÜLÜ ŞİİRLERİ gizemine de tebriklerimizi iletiyor; TEŞEKKÜR ediyoruz..
*
İLK paylaşımda Afyonkarahisarlı Şebinkarahisarlı Güzel Sanatlar Öncüsü iki kadın sanatçının TAM DA BESTELİK OLMUŞ dediği bu ŞİİR, rtv şiir proğramları sunucularına, Şiir Yorumcusu sunuculara, Medya Mensubu Kitle İletişim Uzmanlarına, Şiringül Musayeva ve Fatma Çetin Kabadayi, Gaye Dilek, Meral Kevser Değer, Menzure Duru, İlknur Mersin, ve TC Fitnat Atik Yılmaz gibi Şiirli Hikaye Yazarlarna, Raya Bayramova gibi Resimli Şiir Tasarımcılarına ve Keskin Can gibi Ayşegül Karagöz gibi Menekşe Gülay, Funda Sağlam, TC Neval Tabak, Şafaknur Yalçın, TC Aynur Avcı, Elif Reyya Naz, Sibel Lisan, Meral Demir, Zeliha Demirci gibi Süper Şiirli VİDEO yapımcılarına servis ediliyor..
Özel Yetenekli gençlerle beraber yeni isimlere, yeni eserlere SELAM olsun..
Hikmet OKUYAR, TÜRKİYE SEVDASI Proje SAHİBİ..
DAĞLARIN ve ÇOBANLARIN ŞAİRİ..Bizim HİKMET.08.05.2017,TS,18.28
.......
HÜLYAAM ŞEBİNGÜLÜM... / Hülya KURU
*
Gönülden taşan nağmelere adın verildi..
Topraktan fışkıran tomurcuğun adısın
Aşıklara ilham oldun, şen gönüllere sevda..
Aşkın yadigarısın muhteşem Şebingülüm.
*
Yedi rengin her tonu üzerinde barınır,
Ateşin mor renginin yapısına bürünür
Gelin gibi beyazı süzülür kucaklarda..
Sapsarı olur bazan tek neşem Şebingülüm.
*
Bir sevgiden bir sevgiliye ilham olursun,
Defter yaprağı arasında anılardasın,
Güllerinin meftunuyuz, kokun ulaşılmaz..
Aşkın bahçelerinin gizemi Şebingülüm.
*
Her çiçekte ayrı tat var, ayrı koku gizli,
Sende sonsuzluk aşkı güzel özelliği var
Ey..benim diyarımda gezinen Şebingülüm..
Özünde tüm doğanın bir pir güzelliği var.
*
Dokundu tenime mis kokuların rüzgarı,
Uçurdu saçlarımdan yedi veren gülümü,
Yüreğime dokudum sevdanın ahengini..
Ayazlara yayıldı kokunda Şebingülüm.
*
Hülya KURU
Yenimahalle / ANKARA
.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.