- 1041 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ GÜNÜM GÜNAYDIN...
Herkes yolculuğundan dönerken umutsuzca beni bekleyen birisi yok mu diye, seni karşılayan birisi olacak hep,kocaman özlemler büyüterek karşılayacak seni yolculuklarında. Yolculuk diyorum, sen giderken dönecegini bildigim için,her gittiginde gözlerim sen dönene kadar ıslak kalacak, sürekli bir şeyler seni anımsatacak bana. Her yol,her gidiş,her dönüş,her ayrılık ve kavuşma ama ben bunlardan şikayetci değilim olmuyorum da, özlemleri içimde büyütmem lazım, büyüsünler ki daha da sıkı sarılayım sana, her kavuştuğumda sana bütün aşıklar kıskansın beni,biz miyiz aşık desinler,bizim yaşadığımız sevda mı, bizim ki sadece alışkanlık desinler.Bende gidersem bekler misin dediklerinde sevdalılarına, sevdalıları tereddütlü cevaplar verecek onlara,ben ise tereddüt etmeden sölüyorum, giderken nasıl buradaysam dönüşünde de burdayım hep herzman da öyle olacak diye, ne kadar sürerse sürsün yokluğun, ben savaşmaya hazırım. Giydim kalkanımı sensizliğe karşı ben kuşandım ,beni sensizlik bile yıkamaz, bilir oda beni özledigini ve kavusacağımız günü...Sensizliği asla kabul etmeyeceğim...
Umutlarım, hayallerim olmasa bende yaşamazdım bu hayatta, bende göçer giderdim bilmedigim diyarlara ama umutlarım hayallerim var artık, gitmelerden vazgectim ben.
hani derler ya giderken benim yüreğimi de götürdün, beni götürdün, bende sadece sen kaldın diye. Bende sadece sen kaldın ......
Zaman bu su gibi akıp gecer derler ama sensizliğimde zaman su gibi akıp gecmeyecek benim için, zaman duracak belkide saatler hep aynı noktada sanki bana inat. Belki sen yokken sensizlik yaralarımı saracağım tek tek, sensizlik bile acıtmayacak canımı sanki sen varmıscasına yaşayacağım hayatta, hep senle...
Sanki her sabah yanımdasın gibi her gece nefesini duyar gibi yaşayacağım. Her sabah sana uyanacağım tekrar ve tekrar, bir bakmışım bir sabah gercekten yanımdasın,inanamayacağım yanımda oluşuna, rüya mı diyeceğim kendi kendime, evet rüya bu gercek olamaz,uykulu gözlerle tekrar bakacağım sana ve yanımdasın işte o an tekrar yeni günüm doğacak ve tekrar hayatım aydınlanacak. Güneşim....