- 472 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kıymetli Yekta hocam. Haçlılar bu ülkenin istikbalini kendilerine o kadar dert ediyor ki,tencere tavacılar dan umutlarını keserek, olayı ileri boyuta taşıyıp bu ülkenin Cumhurbaşkanından kurtulmanın tek yolunun suikast düzenlemek olduğunu açıkça söylemekten çekinmiyorlar yani küstahlıkta sınır tanımıyorlar.
Ne diyelim her şey bu kadar açıkken olan biteni halen kavrayamayanlara çizerek anlatmaktan başka çare kalmadı şimdiden kaleminize kuvvet..:))
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Selam ve saygılarımla.
haçlı mevzuu yadsınamaz bir gerçek ancak biz seccade'de ve secde'de de gördük fakat her müslümana bu yaftayı yapıştırmak nasıl ki doğru olmayacaksa her nuhalif olana da aynı yaftayı yapıştırmak doğru değildir. İnsanlar seslerini duyurmaya çalışıyor "bir zahmet kulak verelim ne istiyorlar, ne diyorlar" diyen olmazsa o bahsettiğimiz haçlıların kucağına düşmeleri işten bile değildir.
Sevdiğim bir abim der ki "düşmanını iyi tanı ki neyle nasıl savaşacağını bilesin"
Yanılıyor muyuz?
Filiz Şahin. tarafından 4/25/2017 7:42:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yekta Attila
[Tabii ki ima ettiğiniz 'ihtiyat'ın hakkı mahfuzdur...]
Figürlerin eylemsellikleri haklı ile haksız farklılığını yeterince yansıtıyor sanırım...
İlginiz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim...
Yekta Attila
1946-2002 yılları arasında ağaçlandırılan alan 52.429 Ha iken, 2003-2015 yılları arasında 23.564 Ha'dır...
Yani, 2003-2015 yılları arasında her yıl ağaçlandırılan alan miktarı 1946-2002 yıllarına göre 1000 Ha daha fazla!...
Haçlıların çıkarmak istediği çıngarın bir nedeni de bu olabilir mi?...
Saygılarımla.
Yazısız serinizi ilgiyle takip ediyorum. Sitede ilk ve teksiniz bu konuda.
Gerçekten jeton çok geç düştü bende :) Çok iyi. Şu karikatür işi hakikaten zeka işi. Çizmek de yorumlamak da.
Saygılarımla.
Yekta Attila
"Bir resim bin şiire bedeldir" Çin sözünü de bu anlamda hatırlayabiliriz...
Buraya kadarında mı, yoksa bundan ötesinde mi zeka söz konusudur, takdir sizlerindir...
Tabii, anlatma biçiminin sanatsallığı da çok önemli, ama bu hızlı tüketime bu kadarıyla bile alternatif olunabiliyorsa yeterlidir...
İlginiz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim...
Saygılarımla.