- 340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aslında her şey söylenip,yazıldı...
Bu sitede uzun zamandan beri hem yazılar okudum hem de şiirler.
Aşka dair olanlar da vardı içinde /içlerinde,sevgiliye dair olanı da veya sevgiye dair olanı da.
Tarih de önemli bir konuydu burada,hatıralar da ve geleceğe dair umutlar da.
"Hiçliğe" dair olanlar da gözüme ilişti,güncel siyasete dair olanları da.
Mesela "evet "ya da "hayır "ağırlıklı yazılara konu oldular,Mustafa Kemal Paşa yani Atatürk de.
Bazen "hiciv" vardı yazılarda,bazen yüksek tansiyon,bazen de "mütevazı" olmanın erdemi...
Ve kim bilir daha neler neler !
Hepsini çetele tutup,ortaya çıkarmak epeyce zor,çok çaba göstermek gerekir lakin gereği de yok bunun denebilir.
Başkanlık,yarı başkanlık ve parlamenter sisteme ait yazılar da bir hayli "yekun" tuttular burada.
Düşünce ve ifade hürriyeti yanında din ve vicdan hürriyetine dair yazılar da cabası.
Ayrıca iktisadi özgürlüğe dair yazılar da yer buldular burada.
Kısaca burada her şey söylendi/söyleniyor ve yazılıyor denebilir.Lakin henüz herkes tarafından değil...
Bavyeralı komedyen-yazar Karl Valentin’in dediği gibi sanki.
-Aslında her şey söylendi ama henüz herkes tarafından değil !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.