- 714 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
BİR SAHTELİĞE AŞIK OLMAK..
Gün gelir sevdiğinin elinden tutup koşmak için aşmak istersin tüm engelleri. Tek amacın ona kavuşmaktır ve elleri sonsuza dek elinde olsun diye çırpınır durursun. Kanın kaynar gözlerinin ışıltısı artar ve cildin daha beyazdır, zekan daha parlak kırar geçersin alemi gülmen ezicidir gülümsemen berrak. Seviyorsun ulan. Var mı ötesi. Üstelik yanında sevgili, daha ne olsun.
Derken gün gelir sevgili dediğin uzaklaşır senden gerçek yüzü ortaya çıkmaya başlar. Gerçekler açıkça görünür fakat kabullenemezsin. Daha çok yıpranırsın kırıldıkça kırılır ezildikçe ezilirsin. Çoğu zaman ağlarsın ve sen ağladıkça o güler yüzüne. Yere göğe sığdıramadığın bir tutam gülümsemeyi çok görür sana. Nefrete bürünmüş gibi sana kinlenmiş gibi tüm adilikleri önüne serer sen eyvallah dersin. Ne kadar aptal ve ne kadar enayisin. Bunu da kabul edersin. Ömrüne ömür katan şimdi öldürmüştür seni bilirsin yinede önünde diz çökersin. Emrine amade bir kapı kulu gibi gel der gelirsin git der gidersin. Yanan bir mum gibi yanıp tükenirsin. Seni göklere çıkaran sevda seni ne hale getirmiş bakınca kendine, kendine söversin. Bu nasıl sevgili bu nasıl sevdadır der der durur kendini yersin. Şakağına silah dayayıp sıksa ne güzel olurdu ama seni yaşayan bir ölü haline getirip gitmiştir. Seni terketti oğlum. Hem de dün görüp evlenmeye karar verdiği bir yüksek mertebeli bir puşta değişti seni. Ellerinden tutması gözlerine bakması yüzüne gülmesi yalandı oğlum. Seni elinde tutmuştu tutacağı kadar ve keyfine göre birini bulunca gitti işte. Derdini paylaşırsın dostlarınla. Si..et giderse gitsin derler ama içine laf geçiremezsin. Birlikte geçirdiğin vakitler geçer gözlerinin önünden, ona yaptığın sürprizler verdiğin tüm emekler piksel piksel yansır baktığın her yana. Ona emanet ettiğin kalbin onun ellerinde onun çabasıyla parçalanmıştır.
Ne kadar zor olsada kabullenmeye çalışırsın. Acıkırsın fakat yemeğin tadı olmaz, uyku dökülür gözlerinden uyuyamazsın. Kendinle mücadele etmeye başlarsın. Zihninden geçen onca düşünceyi engellemenin yollarını bulmaya çalışırsın. Ağlarsın, yalandan gülersin gezersin bir yerlerde kaybolur gidersin, dua edersin. Bir türlü durulmaz zihnin. Hayatın bu sahte sevgilinin yalan sevdasıyla tükenir gider.
Tüm gençliğine veda edersin. O güler eğlenir, mutsuz olduğun için sevinir. Sen de tüm aptallığınla illada onu çok sevdim der durursun bu itirafla geçer tüm vaktin.
Adam gibi bir sevdam olsun derken ezilir tükenirsin. Adam gibi birisini sevseydin gözlerindeki ışıltıyla. zekandaki parlaklıkla ve yüzündeki nurla kendini yüceltirdin..
YORUMLAR
Tut elimden
Çok kısa ve öz: '' Sev seni seveni hâk ile yeksân olsa. Sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan olsa''
Hep Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı, Ferhat ile Şirin gelir aşk deyince aklımıza. Peki Mecnun Leylayı yine de sever miydi eğer Leyla da ona aşık olmasaydı?
İşte işin bu tarafına hiç bakmayız da sadece çekilen çilelere bakarız.
Hem artık o devirler de çoook geride kaldı.
Bu arada..Ahmet Umut'a da inanma. Aşk köpeklik değildir asla...
Selam ve saygılar.
sami biberoğulları tarafından 4/9/2017 1:34:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tut elimden
Okuduğunuz gibi benimkisi düpedüz aptallıktı başka bir şey değil. Ylnız pahalıya mal oldu bana..