- 725 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
HAYRET ETTİĞİM, GEÇEN HAFTADA Kİ RÜYAM
geçen hafta gördüğüm Rüyamın hala tesirindeyim,ben Acizane yurt içi ve yurt dışında binlerce öğrenci ve Din kardeşlerime islamı anlattım,kuranı öğrettim,camilrde,kuran kururslarında,orta okullarda Dinimizi anlattım
Hayret ettiğim Rüyam şöyle.Böylecede bir beyin cimlastiği de yapmış olacağız inşallah.Sanki veliler toplantısındayız.bir ara benim söylediklerimi tekrar edermisiniz diyorum.ve Ayet Hadis ve ve güzel sözleri söyledikçe karşıdaki öğrenci ve veli kardeşlerimizde hep birlik de tekrar ediyorlar.
öğrenci ve velilerle tekrar ettiğim Ayetler.Hep birlikde söylemişdik.
( Allah indinde tek Hak Din islamdır.
üzülmeyin,gevşemeyin,inanıyorsanız,mutlaka Galip geleceksiniz.
namaz insanı bütün kötülüklerden korur.
Habibim Deki, Allah merhametlilerin en merhametlisidir.
üzülmeyin gevşeklik göstermeyin, inanıyorsanız mutlak Galip siz olacaksınız
sana ölüm gelinceye kadar ibadetinde devamlı ol.
sizin ibadetiniz Duanız olmasa Allah size ne diye değer versin.)
öğrencilerimle ve velilerle tekrar ettiğim Hadisler.
( Allaha inandım ve güvendim de,Dost doğru ol,kurtuluşa erersin.
Namaz Dinin dreğidir,namazı kılan Dinini korumuş terk edende Dinini yıkmış olur.
namazı kılmada acele et,tövbeyi yapmakda acele et.
Hikmeti başı Allah korkusudur.
en büyük ibadet Düşünmekdir.
Allah Rızasını kazandıran azda olsa Devamlı olanıdır.
hiç ölmeyecek gibi Dünya için hemen yarın ölecekmişsin gibi de Ahiret için çalış.
siz Diliniz ve nefsinizle büyük günahlara girmeyeceğinize garenti verin ben size cennetlik olcağınıza garanti vereyim.)
Öğrenci ve veli kardeşlerime tekrar ettirdiğim güzel sözlerde şöyleydi
( Allahın hilmetinden sual olunmaz.
ne oldum değil,ne olacağım demek lazım.
bana Arkadaşını söyle ben senin kim olduğunu söyleyeyim.
Bin düşün bir söyle.çok düşün az söyle,söz gümüşse sukut altındır.
Baktığın şeylere sadece gözle bakma,vicdanınla kalp gözünle bak zira onlar yanılmaz.)
Allah diyen yolda kalmaz Allah diyen darda kalmaz.)
ve sonunda öğrencilerim ve velileri ile şöyle Dua ile toplantıyı bitirmişdik.
Ya Rabbi bizleri sevdiğin ve Razı olduğun kullarına dahil eyle.
Bizlere sevgili Habibinin şefaatini nasip eyle.
cennet ve cemalini nasip eyle.bizleri cehennemden koru,muhafaza eyle
yaşadığımız müddetçe seni,sevgili Habibini islam ve kuranı canımızdan çok severek bir ömür geçirmek nasip eyle.
Vatan ve milletimize zeval verme.
vatanımızı Dahili ve Harici düşmanlardan koru.
şehitlerimizin şefaatini bizlere nasip eyle.
Dualarımızı dergahi izzetinde kabul eyle.
Amiin,Ya Rabbi Amiiin.Veselamün alel mürselin velhamdülillahi Rabbil Aleminel Fatiha.
ABDULKERİM KAYA.02.04.2017.ANKARA
YORUMLAR
Değerli Hocam.
Allah rüyanızı hayra tebdil eylesin. Dualarınızı kabul ve makbul eylesin.
Naçizane bir eleştiride bulunacağım: Yazılarınızı lütfen aceleye getirmeyin. Yayınlamadan önce defalarca okuyun ve hatalarını düzenledikten sonra yayınlayın. Mesela daha başlıkla birlikte başlamış yazım yazım hataları. Öyle sanıyorum ki '' Hayrat ettiğim'' değil '' Hayret ettiğim'' Rüyam olacaktı öyle değil mi?
Yazı için teşekkürler. Selam ve sevgilerimle.
ABDULKERİM KAYA
"üzülmeyin gevşeklik göstermeyin, inanıyorsanız mutlak galip siz olacaksınız"
En sevdiğim.
Hayır olsun rüyanız inşallah...Saygılar.
ABDULKERİM KAYA
ABDULKERİM KAYA
ABDULKERİM KAYA
Hayırlara vesile olsun rüyanız üstadım
"Baktığın şeylere sadece gözle bakma,
vicdanınla kalp gözünle bak. zira onlar yanılmaz."
Selamlar saygılar
Dilek USTA tarafından 4/2/2017 1:16:06 PM zamanında düzenlenmiştir.