- 473 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kıymetli Yekta hocam, hayırcıların durumunu çok güzel resmetmişsiniz tebrik ederim. Öyle ya boylarının erişemediği her şeye hayır dedikleri için sandığın yüksekliğine de hayır demeleri çok normal. Bu hayırcıları anlamak çok zor. Hadi sivil bir anayasaya karşısınız anlaşılır bir şey nihayetinde, askeri vesayet ve onların hazırladığı anayasa sayesinde onlarca yıldır varlığınızı sürdürüyordunuz. Yeni yönetim sistemine karşı olmanız da anlaşılır sonuçta değişime ve gelişime karşısınız ona da eyvallah. İyi de be arkadaş sizde milleti ikna edecek bir şeyler yapın. Mesela; Revize edilmiş bir anayasa modeli hazırlayın ve kamuoyuna güçlendirilmiş bir parlamenter sistem modeli sunun, o da yok illede statükoya devam. O zaman da insanlar demez mi?! Parlamenter sistem yıllarca, siyasi krizler, failli meçhul cinayetler, darbeler sıkıyönetimler, ekonomik krizler, terör, ideolojik çatışmalar, vs vs gibi geri kalmışlık, yolsuzluk ve yoksulluktan başka ne verdi? O halde niye hayır desin ki millet? Göz göre göre hokkanın altına yatsın, en azından yeni sistemi görüp denemiş olurum diyecektir insanlar haklı olarak. Velhasıl söyleyecek çok şey varda neyse..
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Değerli yorumun için çok teşekkür ederim...
Varolasın...
Selam ve saygılarımla.