kendisiyle konuşanlar derneği üyesiyim
İyi bir çoçuktum aslında annem severdi beni,babam için aynı şeyi söylemek zor.Gerçi bir kadın yüzünden aramız bozuldu ama başından belliydi böyle olacağı galiba sadece sebeb gerekiyormuş ve kadınlar her zaman yeryüzündeki en güzel sebebtirler.Okulla aram hiç iyi olmadı,derslerim iyiydi ama hocalarım nefret ederdi benden salakça sorular sorardım ,çünkü salaktım bu kadar net.Dersleri anlayıp hayatı anlamayan bir salak.
Ders kitaplarının arasına hikaye sıkıştırıp okuyanlardanım çok kitap okudum sanırım bir şeye yaramadı.Gerçi kitap yazan adamdan hayatın şifresini istemekte biraz bencice adam öykü mü anlatsın senin siktiboktan hayat derdine mi düşsün. O da kendi yolunda sonuçta bi de gelirinin yarısını yayınevine kptırn adamdan hayatın şifresini beklemekte ayrı bir salaklık galiba.konu dağılmasın;kitaplar bir işe yaramadı ya da annemin deyişiyle beni komunist yapmaktan başka bir işe yaramadı.Hiçbir şey olmaya çalışan bir insana annesi bile bir yafta yapiştırıyor işte hayat zor tabi .Eskisi gibi okumuyorum şimdi yazıp yazıp çöpe atıyorum ,bir insan yazdıklarını beğenmemeli yani bu kadar bencil olmamalı diye düşünüyorum.Yazı insanın evladı gibidir demiş bilmiş biri yeryüzünde evladını bu kadar sahiplenen bir insan var belki bu yüzden boka batmışızdır bilemiyorum .Gerçi bende şiirlerimi atmıyorum güzel olduğundan değil kafiye seviyorum neyse onları beğeniyorum galiba kendimin amına koyayım o zaman !!! Hepiniz kadar farklıyım tabi ki ne eksiğim var ne fazlam konu zaten farklı olmak ve ya olmamak değil konu faklı görünmek salaklağımı sikeyim farklı görünmeme sokayım IQ testi falan yaptırsam 30 falan çıkar herhalde.
İlkokuldayken hep aynı parmakları görüyorum diyen hocaya sıra altından orta parmağımı gösterdiğim için pişmanım,orta parmak gösterdiğimi hocaya söylediğimi hocaya söyleyen çoçuğa okul çıkışında kafa attığım için pişman değilim ve ilk kavgasından pişman olanları adamdam saymıyorum.Ayrıca parmak yüzünden beni tokatlayan müdür yardımcısının arabasını çizdiğim için pişmanım keske lastiğini patlatsaydım .
Ortaokulda sigaraya başladım evden yemek için aldım harçlığı sigaraya yatırdım pişman değilim hala aç karınla sigara içebilmeyi o günlere borçluyum.Hayatta teşekkür edeceğim bir kişi varsa beni sigaraya alıştıran insandır .Sigara sağlığa zararlıymış bana böyle bir soru sormadılar ayrıca sağlığa yararlı olup güzel olan bişey söylesene .Sağlıklı yaşayanlardan nefret ediyorum ne diye zorluyorsun kendini anlamıyorum öleceksin ve yarım alacaksın sigara içip içmemende bu durumu değiştirmeyecek neyse pırasa yemeye devam ben kimim ki insanlara akıl veriyorum kendi aklımı sikeyim ama nefret etme hakkımı kullanıyorum sizden nefret ediyorum ve çay bardağında rakı içen bir dede olmadan da ölmeye niyetim yok.Bu aralar alkolü bıraktım,kendimle kavgalıyım ya da kendimi cezalandırıyorum ama sağlıklı olmadığımdan emin olmak için sigarayı bırakmıyorum en büyük korkum sağlıklı olmak çünkü sağlıklılar dünyanın anasını siktiler benim zararım kendime karışmayın.bu kadar sağlıklı insan fazla ayrıca bazılarımız delirmeli bazılarımız da delirenlere bakıp gülmeli bu hayat çekilmez yoksa.Dikkat ettim de kimse kredi kartı borcundan dolayı intihar etmiyor kimse cinnet geçirip kendini öldürmüyor ,doğal afetler de azaldı sanırım gezegen olarak sağlıklı olduk.İyi bok yedik .Gerçi tanrı bu işlere bakıyor ama genelde keyfine bakıyor bu kadar rahat olmasına takıntılıyım.
Tanrıyla sorunlarım var benim,benimle alakalı değil beni etkileyenlerle alakalı daha doğrusu hayatımı sikenlerle alakalı sorunlar benim tanrım da değil onların tanrıları daha doğrusu benim tanrım yok.tanrıların kadınlarla sorunu olduğunu düşüyorum daha doğrusu cinsellikle alakalı sorunları var belki kendi ....... içindir bilemiyorum (boşluğu doldurursam hakaret etmiş olurum siz doldurursanız benlik bişey yok).İki insanın kendi rızalarıyla sevişmesi nasıl günah olur lan ne diye irade diye bir şey verdin insanlara anlamıyorum bu kadar arzu ve şehveti yüklerken herhalde papatya da bunları kullanacaklarını düşünmedin herhalde.Bu konular canımı sıkıyor ama bir tanrı varsa yarattığı en muazzam canlılar kadındır ,kadın vucududur.Evet şekilciyim en azından dürüstüm kendimi kandırıp iç güzelliği muhabbeti yapıp ardından porno izlerken en güzel kadının pornosunu izleyecek kadar iki yüzlü değilim.Ve açıkcası aşk denen şeye de inanmıyorum .Hayır diye etrafta kendinden daha çirkin birine aşık olan kimseyi görmüyorum.güzellik çirkinlik muhabbetinizi çekemiyecem insanlar güzel çirkin ve eh işte olarak üçe ayrılır ben çirkinim mesela.Herkes toplumun güzellik olarak kendisine denk olarak gördüğü kişiye cinel şehvet besleyip adına aşk diyor.Çok güzel adamlara ve kadınlara aşık olan çirkinleri saymıyorum onlar dünya seks tıkanıklığının temel sebebi ve yaşamalarının pek sebebi yok maalesef.Bence artık tüm insanlık olarak şekilci olduğumuzu kabul etmemiz lazım bu kadar yalan fazla bu gezegene.Gerçi ne fazla değil ki bazen bir afet olsun istiyorum ben de öleyim sorun değil yeter ki şu fazlalıklarından arınsın şu gezegen en başta insanlardan.Birbirimizi eziyor boğuyor kırıyor biribirimizin etlerini yiyip kemiklerini kemiriyoruz canlarımız üzerinden pazarlık ediyoruz sonra meydanlarda hümanizm sloganları atıyoruz çok ikiyüzlüyüz çook.
Ne diyordum kadınlar ,beni sevmiyorlar gücenmiyorum darılmıyorum onlara ama bir kadının omuzlarından ısırıp sevişmeyeli çok olmuşsa hayat boka sarıyordur demektir bi de tanrı oral sekse karşıymıs hassiktir la buyur burdan yak..
Umut cehennem ateşi değil ki sonsuza kadar yansın gerçi cehennem var mı yok mu bilmiyorum insanın kendi içinde taşıdığı cehennemden bahsediyorum zaten.Başınızı yatığa koyduğunuzda uyuyamadığınızı biliyorum süpriz amına koyayım herkes herşeyi biliyor ama kimse kimseye söylemiyor adına da nezaket diyor sanki bildiğini başkasından saklamak nezaketsizlik değilmiş gibi.yalanlar içinde geberip gideceğiz çünkü çok nezaketli insanlarız çürüyebiliriz o zaman.
Çayı seviyorum çıplak uyumayı seviyorum loş ışığı seviyorum sigarayı seviyorum insnları sevmiyorum kadınları seviyorum hepsini değil tabi.Mevsimlere saatlere inanmıyorum ve dünya kendi etrafında yeterince hızlı dönmüyor ayrıca .Şöyle bir güzel hızlanıp sonra kussa üzerimize kusmukta boğsa hepimizi tamam yarımızı da razıyım.Bu kadar kalabalık gerçekte fazla ve bu kalabalık yalnızlaştırıyor bizi içimizden başka sığınacak bir şey olmuyor için boşsa kafayı yiyorsun tebrikler.
Güzellik namına insanların nefesini kesen bir şey yok ,sistemlerin içinde sıkışıp kalmışız .Din ,dil.ırk.renk ayrımı yapan salaklarında beynini sikeyim bir böcek onlardan daha yararlıdır .Bazen tanrıya inanıyorum galiba hala nefesimizi kesen kadınlar yaratıyor.Senin inandığın tanrıya inanmadığım konusunda hemfiriz galiba.Herşeyi yarıştırıyoruz tanrılarımızı yarıştırmayalım lütfen.
Çok sigara içtiğimi söylüyorlar kendimi mi yakayım oruspu çoçukları.Kendimi yaksam dumanın tütmez içim boş ve size umursamıyorum açıkcası.Zamanında birini umursayıp sevmeyi denedim sevilmedim.sevilmeyen bir adamım ben bunu kabullendim.Biraz canım acıdı geçti sonrasında canım acımadı hiç.İçim bomboş ve bundan acayip zevk alıyorum sadeyim çıplağım ölüm gibi.Kendimi kabullendim mesela kendimce düşünüyorum kendimce kurallarım tabularım var mesela yatapında kadın olmayan erkek bir işe yaramaz aynısı kadın içinde geçerlidir ve o yatağa girdiğinde bunun eksikliği yaşamıyorsan hayatta olduğundan şüphe et ya da ikiyüzlü olduğunu kabul et.Kitaplar felsefe kariyer doğru kişi muhabbetini çekemiyorum e yapayım böyleyim insanları yargılamayı seviyorum.
Herkes kendine yolcudur
Kendini bulamakta gurbettir ve bazı bavullar elde değil yürekte taşınır.
Büyüyünce anlıyorsun ama büyüdüğünü nerden anlıyorsun?
Herkes bir sey olmaya çalışırken hiçbir şey olmayı seçmek devrimdir
Sigara güzeldir ama kadınlar kadar değil
Bu durağanlık öldürecek beni
Ya tanrı varsa
Ya yoksa
Tıkandım sigara yakacam
Yanımda kadın yok
Çünkü işe yaramaz bir adamım ben
YORUMLAR
Dostum bir silkelen kendine gel. Cok iyi bir yazar olabilirsin. Lakin boyle kendine kufurler hakaretler ederek degil. Elinde malzeme var ama kullanmasini veya nasil kullanacagini bilmiyorsun.
1. Tanri konusuna hic takilma var olan bir yaratici veya yaratilan zaten vardir. Onu gorup gormememiz bizim sorunumuz.
2. Biz erkekler icin kadinlar guzeldir etkileniriz peki sen hic mese agacina bakip etkilenen sehvet duyan erkek gordun mu? Neden kadin cunku onlar erkekler icin erkeklerde kadinlar icindir. Tanri dedigin yaraticiya boyle sacma vasiflar yuklersen ilah olamaz ilahlik bambaska bir ust boyut bizim anlamaya idrak etmeye gucumuz yetmez.
Hulasa yazilarina tanri ile ilgili inanc ve gorus meselelerini karistirma.
3. Kufur yok yazilarinda kufuru kaldir.
4. Oncelikle basindan gecen bir olayi anlat hikayende cocukken oynadigin bir oyun v.s. o sirada gelisen olaylar mesela
5. Kendine guven iyi bir yazar olduguna inan...yoksa benim gibi bu kadar yazmaya hevesli voteci yazar oldugunu sanan kitleden sivrilemezsin.
Kaleminde iş var. Devam et ama daha istikrarli olarak