- 939 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAHAR GELİNCE .../ Müzeyyen KESKİN
BAHAR GELİNCE .../ Müzeyyen KESKİN
Bahar deyince aklıma, güneşin ışınları yüzümüze yansır gelincikler, akasyalar, papatyalar, mor sümbüller, menekşeler, Şebingülü, Şebinbülbülü mis gibi toprak, çayır çimen kokusu, doğanın ala, yeşile, masmavi gök yüzüne; kısacası 7 renkte gökkuşağına bürünmesi, meleşen kuzuları.. Bir bardak çay, şiir tadın da sohbetleri. Gülümseyen yüzler, saygı ile eğilen selamlaşan başlar.
Duraklarda araç bekleyen sessizce birbirini süzen gözler. Kısacası hayatın canlanışını anlatır bize, onun için içimiz kıpır kıpır olur, yaşama sevinci bir kat daha artar.
İçinizden bir şarkı tuttururuz. ’’Ayva çicek açmış yaz mı gelecek..’’ ’’Bir bahar akşamı rastladın size.’’ Gönül sevgiliyle el ele gönül gönüle yürekteki coşkuyu birlikte yaşamak ister. Kuş cıvıltılarına karışan okul çocuklarının sesleri, şırıl şırıl akan bir derenin sesi, çeşme başların da yavuklularını bekleyen güzel kızları. Yüreklere düşen ilk cemreler..
Fırından çıkmış taze ekmeğin mis kokusu..
Az daha gidersek Misket elmalarına Amasya Elmalarına, kirazlarına, Ferhat Şirin’ne ulaşırız..
Gönlümüzde Türkiye Sevdası ile Tüm şehitlerimize rahmetler dilerken, Gazilerimize şifalar diliyoruz.. ’’ Vatan Aşktan da Üstündür ’’ hep aklımızda.
’’ Ne Mutlu Türküm’’ diyene..
Bayrak inmez,
Ezan dinmez,
Vatan bölünmez,’’
Tek Vatanımız T Ü R K İ Y E..
Selam olsun tüm dünya da yaşayan müslüman Türklere kendini Türk gibi hissedenlere..Tüm acı çeken candaşlarımızı kardaşlarımızı Allah’a emanet ediyoruz..Tüm acıların son bulması dileklerimizle..
Şu bahar sabahından insanca yaşamaya davet ediyorum..
Çıkarsız, hilesiz, güvenli, üretken, dostca, hoşgörü ile, ne güzel söylemiş Mevlana Hz.
Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük;
Bir başka bahar için, sadece yaprak döktük…
Hz. Mevlânâ ,
Türkiye Sevdası ve Amasya Sevdası duyarlılığın da ve Gizemli Şebingülü sunumlarımızla. Selam, Saygı, Sevgi ve dua ile..
Efendim Pazartesi sabahından herkese hayırlı günler ve haftalar dilerim.. bir dörtlükle.. Gönlünüzde bahar sevinci eksik olmasın. Hoşca sevgiyle kalın.. Başka bir güzelliklerde buluşmak üzere..
BAHARDA GÜL SEN.. / Müzeyyen KESKİN
=
Aşka gelir baharla şiir yüklü gönüller..
Vuslata erse coşar, tomur tomur şen güller..
Hasret bitince nasıl şen şakıyor bülbüller..
Tek Gülsen Şebingülü, gül baharında Gülsen
=
Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı
Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı
YORUMLAR
Sanırım bu yazıyı yazarken bir ara gözünüz haberlere kaydı. Bahar tasvirleri okurken bir anda adrenalin yükseldi. Vatan millet aşkına geçiş yaptık. Sonra yine su sakin yatağına geri döndü. Yalnız bi uyarı artık çeşmeler de yok başında yavuklu bekleyen de. Otuz yıl kadar var, şehre göçtüler. Mesajlaşıyorlar şimdi.
Sevgilerimle.