- 503 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Tuhafsın Tanrım
Her şey tanrının suçu. Ya da ben en azından böyle olmasını istiyorum. Yapılan hataları, sevilen insanları ki kendileri hataların yapı taşlarıdır, gidilen yolların yanlışlığı... tüm bunların yanlışa çıkmasının bir sorumlusu olmalı. Evet, bunları ben yaptım, ben seçtim, ulan sevdim be daha ne olsun. Yine de tüm sorumlu ben sayılmam, bu çok saçma olur. Güzel şeyler istersen, güzel şeyler olur. Ve bunun tek sorumlusu tanrıdır. Kötü şeyler istersen, kötü şeyler olur. Ve bunun tek sebebi sensindir. Çünkü tanrı sana seçme özgürlüğü vermiş ve sen bunu iyiye kullanırsan tanrı yanındadır. Ama kötüye kullanırsan tanrıyla birlikte insanlar da karşındadır. Çünkü tanrı kötüyü sevmez. Ama kötülüğü yaratır. Olduğundan fazla yardım eder. Çünkü tanrı iyiliği sever. Ama iyiliği yalnız bırakır. Olduğundan güçsüz kılar ki iyiliği becerebilen çıkarsa mükafatı bendedir, der. Tanrım sen çok tuhafsın, yarattıklarından çok daha tuhaf.
YORUMLAR
Tam da bazen içimden geçenleri yazmışsınız...
Düşünüyorsunuz ve bunları düşündüğünüzü Tanrı biliyor ama insanlara söyleyemiyorsunuz çünkü yargılıyor ve yaftalıyorlar.
İyilik Tanrıysa, kötülük şeytanmıdır ? Ve neden kötülüğe izin verir,istemiş olsa yok edebileceği tüm kötülüklere..
Seviyorum sorgulayan ve düşündüren yazıları. Sizin yazınızda öyleydi arkadaşım.
Sevgilerimle