- 305 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UTANDIM KİTABIM ÇIKTI...
BİR OKURUN İKİNCİ KİTABIM UTANDIM I DEĞERLENDİRMESİ.....
okudum yeni bitti çok begendim o kötü günleri yaşamamış olmani dilerdim inanki çok tuhaf oldum çok etkilendim bu kadarı da olmaz dedim bunlar gerçek olamaz dedim.En çok ne etkiledi beni biliyor musun o tedavi olduğun odada kapsül falan onlar da bittim ben bunları yazarken bile aglıyorum canım benim sen kanadı kırık bir meleksin.Allah sana uzun ömürler versin .Kitabı okumadım yaşadım hem kendi adıma hem senin adına ilk eşinin ölümü çok etkiledi beni .Sanki aynı şeyleri birlikte yaşadık .Ama en güzel olan şey kendi küçük ama hayatındaki yeri büyük olan o küçük mucize olması seni hayata döndüren annen baban ve ailenin her zorlukta yanında olması en büyük tesellim ve bizimle buluşman için bir vesile yaşamış oldukların hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz hayatlarımız bir noktada kesişiyor. Bundan sonraki hayatında hep mutlu ol mutlu kal canım arkadaşım. İyiki varsın iyiki tanımışım seni .Bu kitapla daha çok gönlü fethedeceksin.Bunu biliyorum. Zaten onun için yazmadın mı amacına fazlasıyla ulaşmanı bütün kalbimle diliyorum. Bana bu kadar güzel ve anlamlı kitabı hediye etme incelegini gösterdiğin için ne kadar teşekkür etsem azdır. Allah sevdiği kuluna sıkıntı verir .Derdi vereninde vardır bir bildigi.Tam bir başucu kitabı olmuş. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Okumayan çok şey kaçırır.Benden söylemesi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.