ÖZBENLİK
ÖZBENLİK
Aslında kişileri hayata hazırlayan ve ona fırsatlar sunan ancak ve ancak seni bir kan pıhtısından yaradan Rahman,dır insan sadece vesiledir.
Dolayısıyla insanın kendi başarısıyla övünmesi veye ben olmasaydım sen olmazdın diye bir takım baskıları zayıf kişi üstünde empoze etmesi o kişinin şuur zafiyetinden kaynaklanmaktadır..
İmanı zayıf insanların yapabileceği kendi egolarını ve güç gösterişlerini başka bir insanda tatbik etmelerini ve haklıymış gibi göstermeleri kişilik bozukluğu ve iman zayıflığıdır.
Düşünsenize taşlı bir yolda yürüyorsunuz.O yoldan çıkmak için ya o taşları kaldırıp kendinize yol açar, yada şuursuzca taşlara küfür edersiniz.
Küfür etmeniz sizin haklı olduğunuz anlamına gelmez.Ama size bir yarar da sağlamaz.Oysa taşları temizler ve yolunuza devam ederseniz,Hem sabırınızı kullanmış hemde ,Taşların sahibi olan Yaradana isyan etmemiş olursunuz.
Bu bilincin gelişmesi için de insanın ve duygularının serbest kalması gerekir.Nice imkanlara sahip zengin insanların iman zafiyeti yüzünden keşmekeş bir hayat yaşadıkları bilinen bir gerçektir.
Öyle ise biz kendimizden sorumluyuz.
PARA BAZEN BİR TUZAK BAZENDE de
BİR TUTSAKLIK TIR.
ZEHRA YÜCEL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.