- 281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
daralan boğaz kuşatılmışlık
20 mart 2017 saat 18.05 pazartesi
ahhh.şuan şebnem ferah yalnızı dinlemekteyim. bu sabah kalktığımda boğazım hafif ağrıyordu.okula gitmemeye karar verdim.sağlık ocağına gidip rapor almalıydım. annem benim gitmemi istedi. ben ilk defa tek başıma sağlık ocağına gidecektim. ama bunu yapmalıydım duvarları yıkmalıydım keza yaptımda . telefonum kulaklığım ile sağlık ocağına gittim.uzun süre bekledim belki 2 saat. aynur yenge ve habibe de ordaydı onlarda sağlık ocağındalardı bide lütfünün oğlu fatih.raporu aldım eve döndüm. uzun süre bilgisayar da uğraştım malesef ders çalışmadım içim bu yüzden çok huzursuz. 3 aydan az vakit var ki lys ye gireceğim içim daralıyor hakikatten. dünde çalışmadım off.
youtubda hayallerimde ben adlı bi kanalla karşılaştım oldukça da beğendim . birde kiataplara taktım. yakın zaman önce hayvan çifliği ve kürk mantolu madonnayı okudum belki 3 gün önce. bilhassa kürk mantolu madonna dan çok etkilendim.uzun uzun burda yazmayacağım ancak karar verdim yazgı günlüklerine okuduğum kitaplarla alakalı ayrı bir dosya açacağim.raif bey ben mi öyle olmasını istemiyorum aynı anda 4-5 cephede birden savaşan osmalı gibi hissediyorum kendimi.psikolojik sorunlarım bile 3-4 cephe üni sınavı asya derken kuşatılmışım gibi. birde din olayları müehale oldu. yaratıcı dan yardım istemeliyim ama kirliyimde. namazımı da belki de daha önce hiç yapmadığım kadar aksatıyorum. off off. dün akşam babamla bizi kısıtlayıp kısıtlamadığını konuşuyorduk. benim odamda annem de vardı ama abim yoktu o şehreminideydi o gün burakla oraya gitmişti. sanırım o da hıfzlık konusunda sıkıntılar yaşıyor yetiştiremiyorda olabilir.babam bir arkadaşımın evinde kalıp kalamaycağım konusunda daki düiünceleribni merak etmiştim o konuya da babamın kız çocuğu olursa onu çok sıkardan gelmiştik.kız çocuğunu şehir dışında okutmam dedi. bilmiyorum ne yapardı.ben bir gün kız babası olursam ne yaparım bilemiyorum bu bana sıkıntı veriyor ama babam kadar deil. neyse babam önce izin vermem arkadşının evinde kalmana modundayken döndü kalabilirsin dedi.lise de arkadşın yok mu dedi. sırtıma ürperme girdi bir an konuyu başarılı yarı başarılı bir şekilde değiştirdim . bu da bana büyük sıkıntı veriyor . zor zor zor zamanlardan geöiyorum. her şeye rağmen dayanıyorum sıkıntılara.bu gün yıllar önce satın aldığım sanırım 4. sınıfta ki büyüteci buldum. vaybe. o zaman melih falan vardı. marmara bölgesi hakkında ödev yapmıştık hatırlıyorum.ünü haytım da sıkıntılı geçecek mi acaba tanrı yardım et sıkıntılar beni yordu ve kaldıracak çokta kuvvetim yok . daha ygs de belli olmadı.bir kaç gün sonra belli olur diyolar.tahminim 70 .000 falan ama bilemiyorum. fenden kaç net yaptım falan.yazgı hazır olduğu zaman bu yazıları silecek orada saklayacım sadece şiirler duracak burada.bayada yazdım içim oldukça dolu ve ben bunu alabildiğine anlatacak birine sahip değilim arkadaşlarım var belki dinlerler ama ama herşeyimi herşeyimi ona açacağım biri yok galiba tanrı yardımcım olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.