- 777 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
18 MART 1915 - 18 MART 2017
Bugün 18 Mart 2017
Hepimizin milli duygularını, ekranlara çıkarak hamasetle sömüren soyguncular bugün yine ekranlara çıkacaklar ve gerçek vatan sevgisini yüreğinde duyup dile getirenlerin şiirleri, ağıtları türküleri üstünden kahraman kesilirken, " ÇANAKKALE BOĞAZININ NASIL GEÇİLMEZ" olduğunu dile getirirlerken, kendilerinin asker kaçağı ve soyguncu olduklarından, dedelerimizin, ninelerimizin kanları ve canları pahasına aldığı bu toprakların her türlü yeraltı ve yerüstü doğal zenginliklerini hangi sömürgen ülkelere nasıl kişisel çıkarları için satarak, parasını NASIL BOĞAZLARINDAN GEÇİRDİKLERİNDEN hiç mi hiç sözetmeyeceklerdir.
Sadece Çanakkale’de değil, tüm savaşlarda şânlı tarihimiz boyunca ve bilakis TÜM KURTULUŞ SAVASI SÜRESİNCE vatanı uğruna canlarını vermiş tüm şehitlerimizin ve gazilerimizin ruhu şadolsun.
Benim de anne tarafımdan amcalarımdan dayılarımdan ÇANAKKALE DUMLUPINAR SAKARYA KIRIM SAVAŞLARINA KATILIP DÖNENLERİN YANISIRA DÖNMEMEYEN ATALARIM VAR.
AZİZ ŞEHİTLERİMİZİN KANLARI BUGÜN BAĞIMSIZLIK TİMSALİ AL BAYRAĞIMIZDA HÂLÂ AY VE YILDIZI İLE GÖKLERDE DALGALANIRKEN; İÇTEN VE DIŞTAN GELEN TÜM SALDIRILARA, ZALİMLERE, VATAN HAİNLERİNE KARŞI, OLAĞANÜSTÜ ÖNDERLİK DEHASI, BÜYÜK YURT VE MİLLET SEVGİSİ VE RUHUNDAKİ SÖNDÜRÜLEMEZ ÖZGÜRLÜK VE BAĞIMSIZLIK ATEŞİ İLE ÖMRÜNÜN SON ANINA KADAR AYAKTA, KILICI, MAVZERİ, TOPU TÜFEĞİ VE SÜNGÜSÜ, AKLI CESARETİ BİLİM VE İMANI İLE DİRENEN EŞSİZ ÖNDERİMİZ MAREŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN KİŞİLİĞİNDE VE ONUN İLKE VE DEVRİMLERİNİN IŞIĞINDA ÇÂNAKKALE RUHUNU YADEDER TÜM AZİZ KAHRAMANLARIMIZ RUHLARIYLA ŞADOLSUNLAR DERİM.
"BENDEN SELÂM OLSUN BOLU BEYİNE!"
Şaban Aktaş
18.03.2017 09.38
Bu yazımı yazıp paylaş tuşuna basarken saatin 09.38 olması ilk kez karşılaştığım bir rastlantı değildir. BÜYÜK GÜÇLÜ RUHLARIN ETKİSİNİN EVRENDE KAYBOLMASI MÜMKÜN DEĞİL!
YORUMLAR
AFİŞLERDE ATATÜRK YER ALMADI
Geçen yıllara göre bu yıl Atatürk'ün olmaması dikkat çeken 18 Mart afişlerinde Seyit Onbaşı afişinde, “Sırtında milletin onuru; zaman, mekan ve sözlerin tükendiği yerde” ifadelerine yer verildi. Bir diğer afişte ise geçmişten günümüze kahraman Türk askerinin gözünü kırpmadan vatan toprakları için canını vermeye daima hazır olduğunun vurgusu yapılarak,
“Dün, bugün ve daima vatan için görevde” denildi. Üçüncü afişte “Vatanın her karış toprağında sen varsın” denilerek şehit düşen, gazi olan ve hâlâ görevde olan Türk askerlerinin vatan toprakları için nöbette olduğuna dikkat çekildi.Kaynak: Genelkurmay’dan, Atatürk’süz 18 MarT
ÇOK ÜZGÜNÜZ KUVA-İ MİLLİYE EVLATLARI OLARAK
Saygı ile