- 545 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN....!!!!
Değerli gönül dostlarım, sosyal medyada tesadüfen gördüğüm ve çok öfkelendiğim bir fotoğrafı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Seçim de oy için " EVET " ve " HAYIR " kelimesini sokağa { franca - ekmekle } yazmışlar. Allah’ın bize bahşettiği nimeti ayaklar altına almışlar.
Yazıklar olsun...!
Bir tane bile ekmeği bulamayalar var
Aç yatanlar, açlıktan ölenler var
Soğuk ve sıcak demeden bir parça ekmek için çalışanlar var
Behey bunu yapan kişi ve kişiler sizlere sesleniyorum...!
Günah be kardeşim günah
Oy için yalakalık yapmayınız..!!
’’ Evet - Hayır ’’ sizi cennete götürmeyecek..!!
Vaatler biter, seçimler biter, siyaset ve makama gelen, koltuğuna oturan kişi ve kişiler sokağa serip " evet " yada " hayır " diyerek yazdığınız ’’ ekmeği gün gelecek sizlere bir parça bile vermeyecektir.
Aç insanlara hayır edin de bari karnı doysun. Hayrınız dokunsun. Allah katında sevabınız olsun.
TEPKİNİZİ GÖSTERİNİZ...!!!
Sizlerde benimle aynı fikirde iseniz paylaşarak tepkinizi gösterebilirsiniz..!!
Not: Seçim de, " Hayır " - " Evet " ile ilişiğim yoktur. Tepkim sadece " ekmek " peşinde olduğumdandır.
Bilginize...!!
YORUMLAR
velev ki o yazıyı evet olarak yazsalardı; var ya, vay anam vay :)..şimdi hayırcıları görecektin bu görüntünün üzerine :) Diş bilevlemeleri sadece, sonlarının gelişi olduğu içindir, Aldırmamak gerek ... İnşallah son yazışları olacaktır...Ekmek için Ekmeleddin tutmadı buda tutmayacaktır çarpılacaklardır % 75 le :)... Vesayet dönemleri bitecek ve Ülkemiz boyundurulukdan çıkacaktır..Hollanda bunlara kapaktır ama bu durumada seviniyorlar !; şimdiden yaymışlar bunlarda birer senaryo ! :) ..Osmanlı camileri ahıra çeviren bir nesil geldi geçiyor kardeşim :).. şimdi güçlenen bir devletin dirilişindeyiz...Dahili ve harici olanlar çok daha adilik yapacaklardır, yapsınlar vız gelip tırıs giderler artık ! ...Ekmeğe saygı söylemleri bunlarda ancak sosyalist türkülerinde yer alır kardeşim ;" ekmeğimizi bölüşür yeriz !."..öyle dediklerine de bakma ha ! ...Adamın biride hep öyle diyordu; hiç kimseyle bölüşemeden gitti ' hayatında kayda değer hiç bir şeyi yoktur..sanatçılar topluma mal olmuş kişilerdir...Emperyalizme karşıdırlar sözde ;özde banka hesapları kabarıktır.......Sadece sol ellerini havaya kaldırma meziyetleri vardır onuda stalin amcalarından öğrenmişlerdir, birde her iki yana salladıkları ayak oyunları vardır; balalayka mıdır nedir adı; Felsefede bunların bir adı vardır da söylemeyelim cız yapmış oluruz .!...Ruhlarıa el fatiha diyorum ve dirilişimize çok şükür :) ...bizimde şarkımız var :) Beraber yürüdük biz bu yollarda !...Beraber ıslandık yağan yağmurda....../............................../..........................
Gül ESEN tarafından 3/14/2017 4:52:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Nihat hocam çok haklısın hemde çok haklısın yazıklar olsun nimet yere serilip evet - hayır yazılmaz çok günah. Paylaşımını facede gördüm resmini yüreğim sızladı. Paylaşımda resim çıkmamış bari görmek isteyenlere facende görebilirler,
Nihat hocam çok anlamlı şiirler ve konular yazar her daim işte facedeki bu yazısı ve o fotoğraf tıklayın görün Önce Nihat hocamın facesini vereyim https://www.facebook.com/nihat.ilikcioglu
yazının linkini vereyim https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210074872082189&set=a.10201811326138705.1073741853.1048729013&type=3&theater