- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLLUMİNATİ, TAPINAK ŞOVALYELERİ İLİŞKİSİ
İLLUMİNATİ, TAPINAK ŞOVALYELERİ İLİŞKİSİ
Anders Breivik, son sayımda 76 kişiyi öldürdü Norveç’te. Tutuklanarak yargıç karşısına çıkarıldı. Ve kendisinin “Tapınak Şövalyesi... El Cid’in” devamı olduğunu bildirdi, “Amacım Batı Avrupa kültürünü ortadan kaldırmaya çalışan (!) Müslümanları yok etmektir!” buyurdu.(1)
Fransız Soylusu Hugues de Payen tarafından 1119 civarında Kudüs’te Hıristiyan hacıları korumak için 9 şövalyeden oluşan bir grup kuruldu. Katolik Kilisesi tarafından resmî olarak 1129 yılında tanınan tarikat kısa zamanda güçlenmiştir. En güçlü zamanlarında askerî varlıkları 20.000’i bulmuştur, fakat bunların sadece %10’u tarikata bağlı şövalyelerdir. Tarikatın ömrü neredeyse Haçlı Seferleri’yle eş olmuştur. Beyaz renkteki eşyaları üzerindeki kırmızı haçlarıyla Tapınak Şövalyeleri zamanlarının en korkulan savaşçılarından olmuşlardır.[2]
Kuruluş sıralarında Kudüs’te Süleyman mabedin ’de kalan şövalyeler tapınak ismini buradan alıyor. Yahudi masonların nasıl illuminati, Tavistock’u varsa Hristiyanlarında Haçlı ordusu dışında özel hareket gibi kurulmuş gizli bir örgüt diyebiliriz.
Tapınakçıların en dikkat çekici özelliği, gizliliğe son derece önem vermeleriydi. Kuruluş ile kapanış arasında geçen iki yüzyıl boyunca, bu ilkelerinden asla taviz vermediler. Bu ise akla, mantığa ve sağduyuya ters bir durumdu. Çünkü böyle bir gizlilik için hiçbir neden yoktu. Eğer söyledikleri gibi Katolik Kilisesi’ne bağlılarsa, zaten o dönemlerde Avrupa tamamen Katolik Kilisesi’nin egemenliği altındaydı. Eğer Hıristiyanlığın gereklerini yerine getiriyorlarsa, saklanacak, gizlenecek hiçbir şey yoktu; ketumiyetin hiçbir anlamı yoktu. Yalnızca bu bile Kilise’nin uygulama ve öğretilerine aykırı işler yaptıklarını gösteriyordu. Öyle ya, gizliliği temel ilke edinen hayırsever ve yardımsever bir örgüt düşünülebilir miydi?(3)
Fransa Kralı IV. Philippe’ in kâfirlik, eşcinsellik, dinsizlik ve putperestlik gibi suçlamaları yönelttiği Tapınakçılar, Papa tarafından aforoz edilmiş ve birçoğu yakılarak idam edilmiştir.(4)
Buraya kadar özetle bahsettik Tapınak şövalyelerinden. Dünya’da bankacılık sistemini de başlatan tapınakçılardır. Tabii işin içine para girince tapınakçılarda güç zehirlenmesi yaşanıyor. Fransa Kralı Philippe tarafından katlediliyorlar. Araştırmalarımızda kralın müdahalesini haber alan şövalyelerin çoğu İskoçya ve İsviçre’ye kaçıyor. Tabi sonrasında tencerenin kapağı örtülüyor ve şövalyeler tarihin gizliliğinde kayboluyorlar. Bugün dünyada en güvenilir bankacılık sistemi nerededir? Tabi ki İsviçre’de. İster istemez tarihe bakınca şüpheleniyor insan. Bir diğer konuda tapınak şövalyelerinin en güçlü olduğu dönemde Avrupalı zengin masonlar çok büyük para bağışları yaparak tapınakçıların içine sızıyorlardı. Bugünün illuminatisinin kontrolünde olabilir miydi Tapınak şövalyeleri. Olabilirdi belki de. Çünkü ortak payda para ve güç idi. Son dönemlerde Tapınak şövalyelerini efsaneleştiren, sürekli söz edilmesini arzulayan madalyonun arkasındaki illuminati neden bunu istiyordu. Çünkü Tapınak Şövalyeleri efsaneleştikçe İlluminati de daha gizemli hale geliyordu.
Tapınak Şövalyeleri’nin ilk saldırı girişimleri Peygamberimizin mezarına olmuştur. Hedef Peygamberimizin vücudunu mezarından çalıp yok etmektir. Zamanın en güçlü Müslüman devleti Zengi Devleti’nin hükümdarı Nurettin Zengi, rüyasında Peygamberimiz tarafından göreve çağrılmış, son anda yetişerek bu tecavüz girişimini önlemiştir. Yakınındaki bir evden Peygamberimizin mezarına bir tünel kazılmış olduğu ve çirkin fiillerini gerçekleştirmek üzere olan tecavüzcü Tapınak Şövalyeleri fedaileri yakalanarak idam edilmişler, mezarın etrafına kurşun bloklar gömülerek benzer girişimler önlenmiştir. Günümüzde halen bu kurşun bloklar yerinde durmaktadır. Kısa zaman sonra da, Mekke’de benzer tecavüzler için keşifler yapan ve komplolar planlayan casuslar yakalanmışlar, böylece Ka’be tecavüzden kurtulmuştur. Nurettin Zengi ve askerleri bu defa ebabil kuşlarının görevini yapmışlardır. Bir müddet sonra ünlü mücahit Selahaddin Eyyubi, darmadağınık olan Müslümanların devletlerini birlik olmaları için ikna etmiş, onlardan kurduğu ortak bir Müslüman ordusu ile Hıttin’de Haçlıları perişan ettikten sonra, Kudüs’ü geri almıştır. Artık Müslümanlar birlik olduklarından dolayı, haçlıların yeni saldırı girişimleri hep başarısızlıkla sonuçlanmış, 1200 lü yılların ortalarında da işgal ettikleri İslam topraklarından defolup gitmişlerdir. Bu topraklarda kurulacak olan Osmanlı Devleti’nin orduları Ebabil kuşu görevini yükleneceklerdir. (5)
Anders Breivik, “1999-2083 yılları arasında Müslümanlara karşı Avrupa İç Savaşı başlamıştır” demiş önceki günkü duruşmasında. Bunun üzerine yargıç, bu deli saçmalarının duyulmasını engellemek amacıyla mahkemeden herkesi dışarı çıkartmış.(6)
KAYNAK:
(1) www.dunyabulteni.net/yazar/aziz-ustel/16447/islama-savas-ilan-eden-tapinak-sovalyesi
(2) Martin, Sean (2009). Tüm Gizemleriyle Tapınak Şövalyeleri. İstanbul: Kalkedon. ISBN 978-605-5679-16-3. - tr.wikipedia.org/wiki/Tap%C4%B1nak_%C5%9E%C3%B6valyeleri
(3) m.harunyahya.org/tr/works/952/Tapinak-Sovalyeleri/chapter/1906/Tapinakcilarin-karanlik-tarihi
(4) onedio.com/haber/27-adimda-tapinak-sovalyeleri-ve-hz-suleyman-mabedi-488395
(5) www.ekremsama.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1456:hacli-tecavuzler-ve-kabe-1&catid=59&Itemid=436
(6) 27.07.2011 Star Gaz. - www.tyb.org.tr/aziz-ustelden-islama-savas-ilan-eden-tapinak-sovalyesi-3494h.htm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.