- 545 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tahrik sonucu şiddetle - 8 Mart özel
TAHRİK SONUCU ŞİDDETLE -
8 Mart "Dünya emekçi kadınlar günü" için...
.
Boşanmak istemeyen koca kılığına giriyor ve “artık sana dönemem” diyerek beni ‘tahrik’ eden karımı sığındığı babasının evinde., pompalı tüfeğimle alnından vuruyorum…
.,
Ayrılmak istemeyen sevgili kılığına giriyor ve beni ‘artık seni sevmiyorum’ diyerek ‘tahrik’ eden sevdiğim kızı sokak ortasında cebimdeki paslı bıçakla 41 yerinden rastgele bıçaklıyorum...
.,
Platonik aşık kılığına giriyor ve aşkımdan habersiz kızı başka birinin kolunda görünce dayanamayıp acayip ‘tahrik’ oluyor ve saçlarından tutup yerlerde sürüklüyorum…
.,
Çoğu zaman ahlak bekçiliğine soyunuyor ve şort-mini etek ve hatta biraz dekolte giymiş bayanlara tekme-tokat girişerek nasıl giyinmeleri gerektiğini ve beni ‘tahrik’ etmeye hakları olmadığını hatırlatıyorum…
.,
Gene ‘tahrik’ sonucunda sokakta hamile kadın gördüğüm., topluma açık mekanlarda kadın kahkahaları duyduğum zaman bütün sinir uçlarım yay gibi geriliyor ve ben de uyarı oklarımı üstlerine gönderiveriyorum….
.,
İşveren kılığına da girdiğim oluyor ve kadın işçilerimi yanıma-olmadı daha da yakınıma- çağırarak onları asgari ücret aylıklarını gecikmeden alma şartlarının ne olduğu konusunda bilgilendiriyorum…Bilgi almak istemeyenleri ‘tahrik’olan duygularımı bastırıp sadece ve anında işten çıkarıyorum…
.,
Tabi ‘tahrik’ denildiği zaman başa gelen durum bu örneklerle sınırlı değil… Daha anamın dizinin üstü., kadının saçının teli., üç-beş yaş kız çocuklarının ……., neyse... Bunların cevabını da sonucunu da muhterem din bilginlerimiz verdikleri fetvalar ile açıklıyorlar zaten…
...
Ve bir de eksik olmasınlar saygı değer yargıçlarımız bu ‘tahrik’olayının önemini bilip gerekli müsamahayı gösteriyorlar…. Yoksa şu an nasıl sizlerle birlikte olabilir., tatlı-tatlı sohbet edebilirdim...
İşte durum böyleyken böyle…Daha ne yapayım birader…
Kutlamak mı, neyi..?
Sahi ya., 8 Mart gene gelmiş…aman bu önemli., atlamamak lazım....
Efendimmmm… Bütün kadınlarımızın “emekçi kadınlar günü” kutlu olsun…
Sizler birer çiçeksiniz… Off bir de şu tahrik edici kokularınız., renkleriniz yok mu…
Şiddetle koparmak geçiyor içimden ya neyse……
(C.Ç)