8 Mart Dünya Kadınlar Günü
Oncelikle ilgi alakanizdan dolayi teşekkür ediyorum.
Ben oncelikle kendi dusuncelerimden bahsetmek istiyorum sizlere.. Aslında kadınların çiçeklerden çok da farkı yoktur. Çiçeğe su verildiği gibi kadına da sevgi verilirse kadın ondan beslenir çevresine mutluluk huzur sevgi guzellikler verir. Örneğin gülün zamanla tomurcuklarinin acipta herkesi Büyüleyen bi güzelliğe sahip olduğu gibi. Kadınlar sevgi ister sadakat ister güven ister saygı ister. Ait olduğu yerde huzur bulmak ister. Ama günümüz de kadına verilen değer zamanla azaldı. Artık birtakım ihtiyaçları giderecek herhangi bir eşya gözüyle bakılıyor. Düşüncelerine önem verilmiyor. . Bazı toplumlar da hiçbir şekilde söz sahibi olamadiklari gibi ev de yaşayan hizmetli gözüyle görülüyor. Zaman zaman şiddete tacize maruz kalıyorlar...
Biz kadınlar ne mi istiyoruz..?
Toplum da cinsiyetimizle değil duygularımızla dusuncelerimizle basarilarimizla meslegimizle kararlarimizla değer görmek istiyoruz.
Biz kadinlar artık cadde de yürürken başımıza bir iş gelir mi diye korku dolu adımlarla yürümek istemiyoruz. Siz erkeklerin onurumuzla gururumuzla oynamasini istemiyoruz. Güven duygumuzla oynasinlar istemiyoruz. Adam kelimesine hasret kalmak istemiyoruz. Bir karar alırken siz nasıl söz sahibi iseniz biz de bir insan olarak düşüncelerimizi söylemek istiyoruz. Eğitim hayatımız devam etsin istiyoruz. sen kizsin kiz kısmı okur mu ? Şeklinde tepkiler ile karşı karşıya kalmak istemiyoruz. Yani demem o ki cinsiyetimizi sanssizlik olarak gormemize sebep olmasinlar istiyoruz artık.... Yeryüzünün en fedekar işçileri 8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz şimdiden kutlu olsun...