- 548 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
0032 - KÜSKÜN HİLAL - BAKIR KADIN
KÜSKÜN HİLAL
"Ay da küstü geceye
ve gecenin karanlığına inat
topladı bütün ışıkları gövdesinde..."
Ufuk BAYRAKTAR
BAKIR KADIN
Amerikan bayrağında elli yıldız vardır. Her biri bir eyaleti simgeler. New York’taki Liberty, yani Özgürlük Adasının üstündeki heykel Özgürlük Anıtıdır ve Amerikanın sembolüdür. Bakırdan yapılmıştır. Heykelin başındaki tacın yedi ışını vardır. Onlar yedi kıta ve yedi denizi sembolize eder.
Singer dikiş makinelerinin kurucusu Isaac Singer’ın dul eşi Isabelle Eugenie Boyer’in modellik ettiği bakır kadın, dünyaya özgürlük getireceğini vadeder gibidir. Aksine yedi kıtaya göz dikmiş, tacının oklarını yedi kıtaya fırlatarak dünyayı karartmış, sürekli ölüm saçmaktadır!
Değil ay, gökyüzündeki cümle yıldızlar lanet etti onun özgürlük anlayışına! Yeryüzü lanet etti!.. Bayrağımızdaki hilal de zulmettiği İslam Ülkelerini ve Türkleri temsil eden hilaller de öyle… Kısacası, mazlumların hepsi...
Efendimizin sembolü de aydır. Güneşten aldığını yansıtır. O Şefkat Peygamberi, ümmetinden birinin ayağına batan dikenin acısını yüreğinde hisseder. Onun da iki eli on tırnağı zalimlerin yakasında olacaktır!
Önce petrol, şimdi bor... Tedbir alınmazsa felaketimizdir! Dünyadaki bor rezervinin yüzde yetmişine sahibiz. Başta Uludağ... Muazzam bir kaynak... Şimdilerde borla çalışan otomobiller tasarlanmakta... Yakında üretime geçilir.
Bakır kadın Türkiye’den gözlerini ayırmıyor. Elindeki meş’aleyle ateş saçıyor. Başını, dişini, tırnağını yesin!.. Boyu devrilsin!.. Sembolize ettiğiyle birlikte yerin dibine batsın!..
Allah, zulmedenleri sevmez! Helak eder! İnşallah sıra ondadır!..
Özgür Mutluluklara...
Onur BİLGE
ŞİİR FISILTILARI - 0032
YORUMLAR
Her insan için önünden ve arkasından takip edenler vardır. Allah'ın emrinden dolayı onu gözetirler. Allah bir kavme verdiğini, o kavim kendisini bozup değiştirmedikçe değiştirmez. Allah bir kavme de kötülük murad etti mi, artık onun geri çevrilmesine de imkan yoktur. Onlar için Allah'dan başka bir veli de bulunmaz.
Ra’d Suresi 11. Ayet
Elmalılı Hamdi Yazır Meali
Beddualarına aminle iştirak ederken; Furkan'a danıştım...
Çok saygımla.