- 395 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yekta Attila
Selam ve saygılarımla.
İlahi Yekta hocam, günün bu saatinde koca bir tebessüm kondurdun yanaklarımıza..:)
Sayfalar dolusu yazıyla anlatılacak bir durumu harika resmetmişsiniz.
Bu milletin çok önemli bir değeridir. Onun manevi şahsiyetini olur olmaz her konuya özellikle de siyasete alet etmeyin denildiğinde, birileri; Vaaaay onu unutturmaya çalışıyorlar diye hönkürürken onun adını kullanmazsak biz bir halt edemeyiz ki, ezberimiz bozulur. Diye, aynı çiziminiz de olduğu gibi elinden elma şekeri alınmış şımarık çocuk gibi tepinip, zırlamaya başlıyorlar.
Aslında onlarda haklı geçmişte toplumu sömürmek için, onun manevi şahsiyetini istedikleri gibi istismar edip, diledikleri gibi kullanıyorlardı. Üstelikte kendileri gibi çakmaların, Bravo’’ tebrikler’’ müthişsiniz’’ şeklinde övgülerine muhattap oluyorlardı. Toplum artık yemeyince apışıp kalıyorlar.
Bir gün gelecek onun şahsiyetli adını her türlü pis işlerinde kullanma dönemi tamamen bitecek. Bunun için sadece biraz daha zamana ihtiyaç var. O zamana kadar zırlayıp dursunlar.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Aynen dediğiniz gibi...
Şu zamanda olanlar, kirli ittifaklar ve provakatif politikaları, aslında onların gözünde ne olduğunu apaçık gösterdi, gösteriyor...
Fakat dediğiniz gibi, onların bu tutarsız, riyakar, istismarcı söylem ve eylemleri onun manevi şahsiyetini çarpıtmaya yetmemeli...
Varolasınız...
Selam ve saygılarımla.