YALNIZLIKTAN KORKMA
Ahu bakışlı, kelebek dudaklım,
Yusuf yüzlü zuleyhasın sen. yanına kimi koysam çirkin durur bilirim bilmesine de diyeceklerim var sana;
Taş gelse senden başıma kuş olur açılır kanatlarım. Artık hangi diyarda sürülür bilmem yürek atlarım. Seven sevdiğini yerden yere vurur der senin beni sevdiğine hükmeder teselli olurum.
Kızlar annelerinin aynalarıdır derler ya ayıbın ayıbımdır bilirim.
Dilinden geçenler delip geçse de yüreğinden geçmediğini
bilirim.
Alınganlıklarım bir anlıktir geçer ama boğazımdan haram lokma geçmez, bunu bil isterim.
Kızgınlıklarım saman alevi misali teselliye ihtiyacı yoktur parlar geçer ama boğazımdan haram lokma geçmez yine bil isterim.
Kırginlıklarım sevdiklerimedir sevdiğim içindir hayalkıriklıklarım geçer ama boğazımdan haram lokma geçmez sakın bunu unutma isterim.
Yerde toplu iğne bulsam deler geçer ama boğazımdan haram lokma geçmez, senin olmayana bakma isterim.
Üzüntülerim zamanla geçer ama boğazımdan haram lokma geçmez üzül ama üzme isterim.
Sevinçlerim coşkulu değildir hayallerim kadar günübirlik, geçer gider ama boğazımdan haram lokma geçmez sen annenin kızısın unutma isterim.
Öğütlerim kendimedir senden çok ama bir kepçe de sana vermek isterim..eyvallah dersen ne âlâ
Basıp geçtiğin yerlerde izin kalsın istiyorsan bu kokunla değil dokunla olsun. Her geçtiğin yerde biz iz bırak insanlığa dair. Maskaralar bezeyip şefkatten yoksun bırakma bakışlarını ..
Selamın olsun uçan kuşa,merhametinden nasiblensin ayağına takılan taş da.. Mevlâna gibi engin yürekli ol ve unutma;
Allah hiç kimseye ’Neden yalnız yoldaydın’ diye değil, ’Neden yanlış yoldaydın’ diye soracak...
Yalnız ol ama; yanlış olma..
Sen yunus gibi dosdoğru olursan mutlaka yalnızlığına dost olacaktır Yaradan..
Esirge kendini haram lokmadan.
Yalnızlık Allah’a has, her canlı bir eş arar,
Taşın kalbi yok sanma, onu da yosun sarar.
Hükmünü vereli çok olmuş herkesi gerçek aşka çağıran engin yürekli Mevlana Celalettin Rumi .. Rehberin olsun hakikat yalnızlıktan korkma .
Ülkü Kara(adaleti savunmaya talip olan kızıma notlar)