YiNE SAAT YANLIZLIK
Bugun gunlerden huzun,saat yanlizligi ceyrek geciyor.Akreple yelkovanin bulusmalarini istemedigimdenmidir bilinmez,her sabaha bu saatte aciyorum gozlerimi.Gunes perdeyi aralamis hirsiz gibi siziyor iceri.Yaban bir memleketin yaban kuslari otusuyor penceremde,hasret sarkilari soylercesine.
Sonra birden cocuk sesleriyle uyanisim geciyor gozlerimin onunden,penceremi actigimda iceri dolan memleket kokusu,ezanlar okunuyor sanki kulagimda.Bir kusun cirpinisi gibi carpiyor yuregim,gozlerim yagmaya hazir bulut gibi,biraz bugulu ve biraz yagmur dolu.Dokunsalar dusecek gozlerimden,sel olup bogacak hasret turkuleriyle buyuttugum cicekleri.
Dostlarim buyuyor sonra gozlerimde yuregimdeki beni paylastigim MELEGiM guluyor...yanagina dusen gamzesiyle.Basbasa vermis umutlar hayaller yesertiyoruz...Ayriligi, yasanacak ozlemleri,araya girecek seneleri,asilmasi zor ulkeleri hesaba katmadan.
Bir sesle urperiyor bedenim ruhumu tebessumlerin,gulucuklerin icinden cekip alan.Tipki pusuya yatmis dusman gibi.
Soguk ulkenin urkuten canlari acimasizca yanlizligimi haykiriyor.
...VE BUGUN YINE SAAT YANLIZLIK....
Seni ozledim cocuklugum,sizi ozledim hayallerim,seni ozledim memleketim,seni ozledim VATANIM!
(ISWICRE GUNLUGUMDEN)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.