- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜM BEN KOKUYORDU- Kısım- 3 bölüm-2
Ölüm ben kokuyordu-I KISIM- 3 BÖLÜM - 2
Sedat Baş komiser_ Kendine geliyor galiba çabuk doktora haber verin.
Doktor hemen gelerek Büşra’yı kısa süen bir kontrolden sonra, yüzünde bir gülümseme belirdi
Doktor_ Kızımız nihayet uyandı gözünüz aydın. Ama şimdi odayı boşaltsanız iyi olur.
Hepimiz dışarı çıkarken fedakar kızıma bir kere daha baktım. Evet, Buşra’cığım haklıydın. Dosya şimdi kapandı. Hayatını hiçe sayarak dosyaya son noktayı koydun. Seninle iftihar ediyorum.
Deniz_ Artık rahat nefes alabiliriz değil mi Baş komiserim?
Sedat Baş komiser_ Allah onu bize bağışladı. İlk kurşun kalbinin tam kenarına isabet etmiş. Bir milim daha sağından girmiş olsa idi, sonrasını düşünmek bile istemiyorum.
Gülten_ Allah iyilerin yanındadır, bunu kendisi de biliyor.
Deniz_ Öbür kıza ne olmuş, benim gördüğümde nefes almıyordu.
Sedat Baş komiser_ Tek kurşunla saf dışı bırakmış kızı. Zaten o mesafeden kurtulması imkânsızdı. Büşra Baş komiser çok iyi silah kullanır.
BİR HAFTA SONRA
Sedat Baş komiser_ bak sen kızımız iyice kendine gelmiş. Nasılsın bakalım?
Büşra Baş komiser_ Üzerimden dozer geçmiş kadar sağlıklıyım.
Sedat Baş komiser_ Eğer bizi bırakıp gitseydin, seni ölünceye kadar affetmeyecektim. Dışarda bir çok ziyaretçin var. Ha bir de seninle evlenmeyi düşünen bir salak.
Büşra Baş komiser_ Gerçekten öylemi düşünüyorsun Baş komiserim?
Sedat Baş komiser_ Seninle evlenmek demek, her sabah kapıdan çıkarken helalleşmek demek. Bunu biliyor muydun?
Büşra Baş komiser_ Biliyorum baş komiserim. İnanmayacaksın ama başka bir şey daha biliyorum.
Sedat Baş komiser_ Ne biliyor muşsun?
Büşra baş komiser_ Kurşunu yiyip düştükten sonra, hiç bir şey olmamış gibi ayağa kalktım ama bedenim yerde yatıyordu. Birden yanı başımda babam belirdi. Ve daha vaktimin gelmediğini söyledi. Sarılıp ellerinden öptüm.
Sedat Baş komiser_ Şanslı kızsın. Şimdi dışarı çıkıyorum. Seni görmek isteyenler var.
Sedat Baş komiser çıkınca, içeriye Deniz, Gülten, Yılmaz ağabey ve Sercan girdi sonrası curcuna.
Sercan_ Millet şimdi susun ben konuşmak istiyorum. Büşra bu kadar kişinin huzurunda Allah’ın izni ile benimle evlenir misin?
Bir an duyduklarıma inanamadım. Sercan bana evlenme teklif etmişti. Şu anda başkasının yardımına muhtaç bir kadına. Çok mutlu olmuştum. Yıllardır aradığım prensimi bulmanın mutluluğu içinde umutsuzca Denize baktım. Başını sallayarak Kabul et diyordu.
Gülten_ Ama çok nazlandın Büşra yenge.
Sesimin çıktığı kadar evet diye bağırdım ama bir şartla. Evde emir komuta bende olacak.
Altı ay sonra çok güzel bir düğünle Sercan’la dünya evine girdik. Artık Selma öldü, sadece Büşra var. Bazen ara sıra o başına buyruk Selma’yı aramıyor değilim. Anahit’in annesi düğünümüze koltuk değnekleri ile katıldı. Çok yakın zamanda hiç bir şeye ihtiyaç duymadan yürüyeceğine inanıyorum. Bir sene sonra bir kızımız doğdu. Nefret etmeme rağmen, kızımızın adını Kıymet koyduk. O kızda diğerleri gibi babasının kurbanı olmuştu. Ara sıra canım çok sıkıldığı zaman Kıymet’in mezarına gidip dertleşiyorum. Ona artık kızgınlığımda kalmadı. Emniyette masa başı görevine atandım. Artık üzerimde resmi üniforma taşıyorum.
ON YIL SONRA
Bugün Sedat baş komiser emekliliğe ilk adımını attı. Yıllar çok çabuk geçiyor. Kızım Kıymet on yaşına bastı. Uzun araştırmalardan sonra babamın ve annemin mezarını bulduk. Ölmüş olsalar bile gerçek bir aileye kavuşmuş oldum. Esas haberi sona bıraktım. Hamileyim ikizlerimiz olacak. Burada hayat durmadan devam ediyor. Ama bizim hikâyemize nokta koymanın tam zamanı.
Biliyorum bay yazar sen bu satırları yazarken hikâyeyi bitirmenin hüznü ile için, için ağlıyorsun. Üzülme bu kitapta her şey mutlu bitti. Başka bir kitabın sayfaları arasında yeni Büşralara, Nazlara Vedalara ve Kavinlere rastlarsam hiç şaşırmayacağım
SON
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.