YAŞAMIN TIRNAKLARINDA
Düşünün ki;Gecenin karanlığın da okyanusun tam ortasındasınız ve yüzme bilmiyorsunuz.
Sessiz çığlıklarınızı duyan sadece sizi Yaradan ve soguktan buz kesmiş bedeniniz dir.
Yaşam budur işte.....
Zor ama vazgeçilmez güçlü ama zayıf tarafları olan,düz ama,engelleri bulunan garip bir varoluş hikayesi dir.
Her son bir başlangıçtır.Yaşam nefesle başlar nefesle son bulur.Aslında bu günün bitişi yarına hazırlıktır.
Amaç aynı,gerçek aynı ,kural aynı seyreder farkına bile varamayız.
Yaşam kimine göre basit ,kimine göre kuralcı dır.Ama mesafeler tanıdık,gölgeler farklı,zaman aynı işler ve sonsuz arzular aynı dalgalarda peş peşe gider gelir.Mutluluk bir gelir bir terk eder insanı.Hayat bir olumlu bir olumsuz duygularla bütünleştirir herkesi.Örneğin;Aglarsınız,bitersiniz hüzün dalgalarında boğulursunuz,belki sevmeyi unutup,rüyâ gibi yaşarsınız fakat tüm bunların bir ipucu oldugunu aklınıza dahi getirmessiniz.Yani;Aglarken gülmenin önemini,çaresizken güçlü olmanın değerini,sevmenin ve şefkatin hayatınız da ne kadar önemli olduğunu onları kaybedince anlarsınız.Malesef bu bir kısır döngüdür.
Hayatında acı çekmeyen insan,tam manasıyla tecrübe ve tavsiye ilkelerini yaşamamış insan demektir.Dolayısıyla bu insandan sadece hayatı ezber edersiniz.Oysa hayat ezberlenecek bir şiir değil ,yaşayarak öğrenilecek bir olgudur.
KISACASI YAŞAM:Deftere yazılan bir cümle gibidir.Virgülü SEN koyarsın,Noktayı AZRAİL.
ZEHRA YÜCEL
YORUMLAR
ZEHRA
Okyanusun ortasında soğuktan buz kesmiş beden "Titanik" filminin final sahnesini ve soğuk suyun içerisinde donan, kütük gibi olan vücutları, cansız bedenleri gözümün önüne getirdi bir an
Kısa ve öz yazınızda bir denemenin sıcaklığını duydum, duyumsadım
Med cezir manzaraları hayatın içinden uzatıverdi başını
İzafi durumlar manzumesi yaşamın ta kendisi
İzafiyeti unutmak ya da hiçe saymak gerçek bir zafiyetin habercisi olmalı
Acının insanı besleyen, büyüten, olgunlaştıran yanı
Yüreğe, emeğe, kaleme, kelama bereket
Saygı ve selamlarımla...
ZEHRA
Tekrar teşekürler hayırlı ve de güzel akşamlar.
Sevgili Zehra hanımcım Azrail son noktayı koymadan her saniyenin hakkını vererek yaşamak gerekir diye düşünüyorum.. Birazda Ti'ye almak lazım yaşamı ve ölüm geldiğinde amenna deyip gitmek gerekir..
Hayatı uzun boylu düşünmeye gerek görmüyorum ben ve ölümün yaşam kadar güzel olduğunu düşünenlerdenim..
Sevgilerimle arkadaşım..
ZEHRA
Sadece hikayelerimiz ve rollerimiz bizimdir.Hayırlı vede güzel akşamlar .