- 779 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sözlerim Aşka Açık Gözlerim
Lal olsun dilindeki heceler sözcükler, yaktın bu gönlümü heceli son cümle ile.
Aşkla doludur sözlerim, aşka açıktır gönül gözlerim.
Sakladım gönlümde lal olan hecelerimi sözcüklerimi gönlünü yakmasın diye, sen saklamadın hoyratça harcadın yaktın gönlümü beni anlamadın.
Yüreğimin ortasında aşk dolu sözlerim vardı, sen paslı hançerini üstüne sapladın, aşk dolu sözlerimi kanattın, beni aşk sözlerinden mahrum ettin, sensiz bıraktın.
Gönlümde senin için asma köprüler kurdum uçurumlardan düşmeden geçesin bana gelesin diye, sen asma köprüleri idam sehpası sandın teker teker yıktın, bana ulaşmadan karşıda yalnız kaldın.
Ayrılığımızla ağlayan gönlümü avutuyordum sensiz, damla damla özlemimi gizliyordun sen bensiz. Oysa özlemler gizlenmez içinde hasret vardır oda görülmez.
Çık dedim, adını bilmediğin viran illerde gezme koş yanıma gel dedim, sen gelmedin kendi bildiğini okudun, viran illerde kayıp oldun bende arayıp seni bulamadım yanına gelemedim.
Bakışlarının izi bile kalmadı karanlık gecemde, gündüz seni ararım yaşadığım cehennemde.
Gönlümün kapısını sana açtım her sesi senin diye duydum, yaklaştım gönül kapına kapını açmadan neden beni kovdun?
Geçmiş koca ömrüme ben seni sığdırdım, sen beni bir anına sığdırmadın hep yalnız bıraktın.
Dilimin ucundaydı ismin senin için sözlerim, sana söylemek için koştum geldim yanına neden bana bakmadı o gözlerin?
Hayalindi kocaman bir yalan, söyle aşk değil miydi seni kapıma salan?
Sana olan tutkumla vuruldum mahkûm oldum, sen bir gün hapishanenin kapısını açarak ziyaretime neden gelmedin? Oysa sendin beni hapishanedeki hücreme atan, beni uykusuzluk nöbetine atan uykusuz bırakan cevap ver neden gelmedin? Hiç mi sevmedin? Yoksa değer mi vermedin?
Her şeyimi bir kenara bıraktım, aşkımız için seninle savaşıyorum, ama gel gör ki sana ben aşkı anlatamıyorum yok yok anlatıyorum da sen anlamıyorsun. Canım yanıyor görüyorsun ama hala inat etmiş gibi beni sevmiyorsun, seni seven gönlüme de gülmüyorsun.
Mehmet Aluç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.