- 328 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM – 16 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM – 16
Ucunda ölüm vardı
Bugün burada son olayları tartışmak için toplandık. Hüseyin Amirimde burada çünkü bilgi ve tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.
Büşra Baş komiser_ Benim bu konuda yapabileceğim bir şey var mı efendim? Elimden geleni yaparım.
Sedat Baş komiser_ gece kulübü olayında senin saha dışında kalmanı istiyorum. Elinde ki iş çok daha önemli. Bir an önce sonuca var ki, eş zamanlı bir baskınla sonuca varalım.
Hüseyin Amir_ Aslına bakarsanız olay çok basit gibi görünüyor. Bir adam eline silahı alıyor ve içerden de aldığı yardımlarla katliamı yapıyor. Aslında olay bu kadar basit mi? Hiç sanmıyorum. Ortaya konan eylemin daha gerisine bakmak lazım. Görmek istemediğimiz gerçeklere. Bazı karanlık güçler dikkatimizi büyük şehirlere çekmek istiyor.
Büşra Baş komiser_ Neden?
Hüseyin Amir_ Çok basit kızım. Siz sınır dışı harekâta devam ettiğiniz sürece bizde büyük kentlerde, saldırılara devam edeceğiz. Dünkü hedefimiz bir gece kulübüydü, yarın bir otobüs durağı veya çarşı, Pazar bir yolcu vapuru. Maksat korku ve panik yaratmak. Hükümetin üzerinde halka güvensizlik uyandırmak. Onun için bundan sonra çok dikkatli olmalıyız.
Sedat Baş komiser_ Başaramadılar ama halkın sağduyusu daha ağır bastı.
Büşra Baş komiser_ Şimdilik.
Hüseyin Amir_ Sen suikastçıyı bir yerlerden hatırladığını söylemiştin değil mi Büşra?
Büşra Baş komiser_ Evet amirim ama tam olarak anımsayamıyorum. Arşive inersem bir şeyler bulabilirim.
Sedat Baş komiser_ Seçkinle ortalığı bir karıştırın bakalım.
Büşra Baş komiser_ Hadi Seçkin. Bir şeyler bulalım.
2
Ofise döner dönmez Barış’ı aradım, zar zor ulaşabildim kendisine. Yalova’daki çiftlikte bir hafta kadar kalmak istediğimi söyledim. Dünden hazırmış ‘’ Abla bende geleyim bir yardımım olur’’ dedi. Çiftlikte buluşmaya karar verdik. Sıra kızlara derdimi anlatmaya geldi. Hepsini karşıma dizdim. Onlara kısa bir konuşma yaptım. ‘’Evet, kızlar anlayacağınız bu akşam ailelerinizden bir hafta izin alacaksınız. Yarın tatile çıkıyoruz.’’ Diye konuşmamı bitirdim.
Leyla_ Abla sahiden tatil mi yapacağız?
Büşra_ He tatil yapacağız, erkek arkadaşlarınızı da getirebilirsiniz. Siz benle dalga mı geçiyorsunuz? Ekip çalışması yapacağız. Kimse tarafından rahatsız edilmek istemiyorum. Anladınız mı?
Belgin_ Anladık Selma Hanım.
Ertesi günü hep beraber Yalova’ya gittik. İskeleden bir taksi tutarak çiftliğe doğru yola çıktık. Yarım saat sonra çiftliğin ana kapısından içeri giriyorduk Bahçıvan Selami bizi kapıda karşıladı.
Selami_ Hoş geldiniz Selma Hanım,
Büşra Baş komiser_ Selma değil Selami, bundan sonra bana Büşra Hanım diye hitap edeceksin. Barış geldi mi?
Selami_ Gelemedi efendim arkadaşları, kendisini askere yolcu etmek için gelmiş, gelemeyeceği için sizden özür diliyor.
Büşra_ Hadi kızlar içeri girelim, yerleşmemiz için Selami bize yardım eder.
Selami_ Tabi Büşra Hanım, siz şimdi acıkmışsınızdır. Bir şeyler hazırlayayım. Sonra akşam için alış verişe çıkarım.
Hepimizin yerleri belli olduktan sonra salonda toplandık. Ben dosyaları ortaya çıkardım. Önce Cihan Beyi kendime ayırdım.
Büşra_ Leyla Sadiye hanımın dosyasını sana veriyorum çok dikkatli ol benim bu kadına bir şekilde kanım ısındı. Bir hata yapmamak için sen inceleyeceksin. Belgin Fransız’ın dosyası senin hadi bakayım bu adamı ömür boyu içeride tutacak bir rapor istiyorum senden.
Belgin Baş üstüne Büşra Hanım.
Büşra_ Serap, sana da Kayserili Atıf kaldı. Bu adam çok kurnaz biri ona göre dikkatli ol. Hepiniz verdiğim dosyalardan sorumlusunuz. Benim Bay Robert’in dosyası üzerinde nasıl çalıştığımı biliyorsunuz ona göre. Daha sonra bende yeniden bu dosyaların üzerinden geçeceğim. Hadi bakalım iş başına Sedat Baş komiser bizden haber bekliyor.
Birden aklıma Anahit geldi. İki üç gündür arayıp sormamıştım. Hemen telefona sarılıp numarasını tuşladım. Telefon hemen açıldı.
Büşra_ Nasılsın Anahit?
Anahit_ Çok sağ olun Selma Hanım biz çok iyiyiz.
Büşra_ Annen nasıl, bir gelişme var mı? Azıcık bir umut.
Anahit_ Annem çok iyi, hastaneye yattı. Nihat Bey çok ilgileniyor. Hem annemle, hem de benimle.
Büşra_ Kız ne o yoksa?
Anahit_ Ben Doktor Nihat beye âşık oldum Selma Hanım.
Büşra_ Hala sana güvenebilirim değil mi Anahit?
Anahit_ Sonuna kadar Selma Hanım.
Büşra_ Beni iyi dinle, ofisi boş bırakma fırsat buldukça ofiste ol.
Anahit_ Baş üstüne Selma Hanım.
Büşra_ Şimdi telefonu kapatıyorum. Annene ve Nihat Beye selamımı ilet. Dönüşümde yapılan masraflar ne ise karşılaya cağım.
Anahit_ Teşekkür ederim Selma Hanım. İyi çalışmalar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.