- 426 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
# VEBALE DEĞİL DUAYA ORTAK OL #
# VEBALE DEĞİL DUAYA ORTAK OL #
________________________________________
Ayıpları konuşulmasın diye birilerinin, anlam verilemeyen can kayıplarına ağlayan biçare oldu bu aziz vatanın onurlu insanları.!
Bir atasözümüz var ya hani, işte bu sözdür er yada geç yaşanacak olan. " Keçinin çıktığı yere, oğlakta çıkar.!"
Kimsenin burnu kanamasın diye dualar eden bu aziz millete, ayıplarının konuşulmasını yasaklayanlar tarafından layık görülen, hep kayıpları ardından dökülen gözyaşı olmuştur.!
Bir yakarışı vardır ya hani bu aziz milletin dilinde can yakanlara ithafen söylenen; işte bu yakarıştır er yada geç yaşanacak olan.
" İncittiğin yerden incitsin yüce Allah.!"
Elleri kınalı ana kuzularını, davul zurna ile gururla peygamber ocağına asker eden cefakâr ana ve babaların nasır tutmuş elleri, gök kubbeyi yıkacak feryatlarla arş-ı titretirken, evladının kanı ellerinde gezen katil soysuzların ellerine uzanan ellerdir o mübarekleri bin kez daha yakıp kavuran.!
Bir yakarışı var ya hani bu aziz milletin çaresizliğe mahkum edildiğinde melekleri ağlatan; işte o ahlardır sebebini muhakkak bulup kucaklayacak olan.!
" Ettiğinizi çektirsin yüce Allah.!"
Benim güzeller güzeli ülkeme koloni kurmuş ve umursuzca keyf süren çakal sürülerinin neyi için kurşunlanıyor, neyi için bombalar altında can veriyor ana kuzularımız eey gafiller.?
Hangi hesabınızın toplamı bir Mehmet eder söyleyin.?
Doğrudan uzak yalan akan dillerinizle edeceğiniz, hangi dua ile kurtulabilirsiniz bu emsalsiz vebalden.?
Yavruuum dediğinde yıkılmıyorsa şu gökkubbe evladının acısıyla o anaların,
Vatan sağolsun sözünden başka tek bir söze dönmez olmuşsa o çaresiz babaların dilleri,
Yavrular babasız,
kadınlar kimsesiz kalıyorsa kansızların kahpe pusuları ile; er yada geç o atasözümüzdür buna sebep olanların yaşayacakları.!
" Keçinin çıktığı yere Oğlakta çıkar.!"
Herşeyi gören yüce Allah’a havale ederek vebali olanları, sabırla bekleyen o elleri öpülesi anaların ve çaresiz babaların dualarına ortak olan yüreğimle bende el açtım semaya yalvarıyorum.
"Ettiğini çekerken göster bizlere onları yarabbi."
Layık olan herkese hayır-lı günler diliyor, alayınızı Allah’a emanet ediyorum.
Ramak kaldı / ( Samim İĞDE )