herkes aslında kendisi için yaşar bu dünyada..!
düşünceler durmuyor yerinde..durmuyor beyinde..illa da dile gelecek..kesinlikle sözlere dökülecek..yeter ki can istesin..ya da zorlayıcı bir berbat durumla keyifli ortamlar olsun işin ucunda..!
akıl değirmen misali.öğütecek düşünce sever..un edecek kabalıklara muhtaç.ee değirmenine malzeme bulamayan değirmeni kapatır gider başkasının değirmenine çalışır.!
yani, kendi aklıyla yaşamayanlar başkalarının akıllarıyla yaşamak zorunda kalırlar..
toplumda bireysel moralsizliklerin asıl sebebi kapanan değirmenlerdir bir anlamda.
kimse kimsenin değirmeni kapansın istemez ama kapanırsa da üzülmez..bişeyler söyler yine de.
kapanan değirmenler aslında diğer değirmenlerin iş yükünü artırır bu da bunalmadıkça usanmadıkça bıkmadıkça hatta vazgeçmedikçe belli olmaz..belli edilmez..
değirmenini kapatana herkes hoş geldin der..
işe yaradığı sürece eyvallahlarla idare ederler
işe yaramadığında kırılan dal gibi koparılır dalla gövdeden...kovulur koparılır insanlar değirmenlerden..
kendi değirmenini kapatana kimse acımaz aslında..
dertse her değirmende aynı dertler var zaten..
yük olmaksa herkes herkese yük bazen
özgürce yaşamak mantar gibi yaşamak değil..başkasından geçinmek hiç değil..!
herkes aklını kullansın
herkes kendi değirmeniyle yaşasın
herkes öğüttüğüne razı gelsin
herkes imrensin ama kıskanmasın..herkesin ömrü kendine çünkü.:!
YORUMLAR
Dünya değirmeninde öğütüle öğütüle öz oldum, gözüm özüm bir oldu, esenlikler dileklerimle...