- 2594 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
SAYGIDEĞER ÖĞRETMENİM,
YAZINIZI OKURKEN DAĞLARIN ÜSTÜME YÜRÜDÜĞÜNÜ VE BERRAK DUYGU COŞKUSUYLA DENİZLERİN TSUNAMİ GİBİ ÜSTÜME AKTIĞINI DUYUMSADIM.İLİKLERİM TİTREDİ .ÖZELLİKLE ŞİİRİN DİZELERİNİN ANLAMINI ANLAMAKTA YARDIMCI AÇIKLAMALARINIZ VE ÖĞRETMENLİK RUH VE HEYCANINIZI İSE BİR BİLGE DİNGİNLİĞİYLE SESSİZCE PÜR DİKKAT NASIL OKUYUCUYU ODAKLANDIRDIĞINIZ SİZİN ÇOK DENEYİMLİ BİR ÖĞRETMEN OLDUĞUNUZU ANLATMAYA YETTİ.
BEN DE DAĞLARCA ŞİİRLERİNİN HAYRANIYIM.ORTOKUL ÇAĞLARIMDA TÜRK DİLİ, VARLIK, YAZKO EDEBİYAT DERGİLERİNDE TANIDIM BU DEĞERLİ OZANIMIZI.BI YAZINIZI OKUYANLAR DAĞLARCA ADLI ŞİİRİME GÖZ ATARLARSA ONA SEVGİMİ YADETTİM O ŞİİRİMDE.
SİZİ OKUMAK MUTLULUK VERDİ SAYGIDEĞER ÖĞRETMENİM.GENİŞ ZAMANDA TÜM YAZDIKLARINIZI SÖZ, OKUYACAĞIM.SAYGILARIMLA.
Şaban Aktaş tarafından 10/20/2008 8:20:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Harika bir tahlil ediş okudum.
Tarih bilincinden şiir temellendirme bilincine; oradan yurt ve bağımsızlık bilincine bir erdem tamlaması var yazdıklarınızda..
Teşekkür eder, saygılar sunarım efendim.
“Takı taluy takı müren
Kün tuğ bolgıl kök kurıkan”
Esenlikle kalınız..
Göktürkmen tarafından 9/6/2008 11:34:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Erturan Hocam,
Sizi burada görmek ve yazılarınızı okumak ne güzel bir duygudur!..
Her zaman ki gibi hem formda gördüm sizi hem de değerli bilgilerinizi, akıl kutunuzdan kalem ucunuza sızdırıpi bizimle paylaşıyorsunuz. Ne güzel!..
Sizi okumak bir ayrıcalıktır. Takip edeceğim tüm yazdıklarınızı...
Kaleminiz daim olsun...
İda'nın zümrüt yeşili eteklerinden sevgi ve saygılarımla...