- 405 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
yorgunum çökmekteyim
tarih 23 ocak 2017 saat gece 11 14
12.sınıfın 15 tatilindeyiz salı günü.karnem takdir ancak benim için pekte ehemmiyeti yok. ygs hızla yaklaşmakta ve gittikçe daha da fazla huzursuzlanmaya başladım çok daralıyorum. haftaya ernlerin geliceği söyleniyo. mat den konu eksiklerim var geometrimse vasat .çalışmam lazım ancak o kadar huzursuzum ki yapamayınca yapasın gelmiyo yapmadıkça yapamıyosun adeta bir kısır döngü. sözeller içinse bçyle değil. sosyalleşmemin azlığı bende farklı huzursuzluklarada yol açıyo her iki taraflada mücadele edip aynı zamanda ders çalısmak gerçekten zor.mat den 20 net yapsam fena değil diyecek durumdayım şimdiye kadar en fazla 89.5 net yapabildim sınavsa 12 martta .bunu gelecekte okuduğumda nerede olucam bilmiyorum yeteri kadar çalışmadığım çalışamadığım için kendimi suçluyacak mıyım bilmiyorum. bildiğim bir şey var şu an ki ruh halimle ders çalışmak gerçekten zor ve ben bunun için kendimi zorluyorum kafamda ki soru işaretlerine rağmen yaratıcıya hala inanıyorum ondan yardım istiyorum doğrusu başka çıkış kapım yok . abim odaya girdi ve koltukta yatmakta o yüzden kısa kestim geo ya devam.
YORUMLAR
tekrar etme en iyi yöntemdir. bir probleminin çözüm yolunu en az on defa yaz. ezberle. çözemediğin problem hakkında fikir sahibi olmaya başladığını hayretle göreceksin. çünkü o problemi tanımaya başlayacaksın. sonra aranızda problem kalmayacak. sınavda başarılar.