- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kar beyazdı ölüm
Kar Beyazdı Ölüm rahmetli Kerim Tekinin dediği gibi.
Sensizliğin şehrinde Kar Beyazdır Ölüm . Kapatmıştı beyaz örtü doğayı evleri yolları arabaları bembeyazdı görünmüyorlardı. Sadece yüksek apartmanlar gözüküyordu hastanenin 7.katından . Üç gündür nöbet devam ediyordu İstanbul donmuş hiçbir şey çalışmıyordu.
Soğuk Ayaz tipi kar ölümün soğuk koynu gibiydi .
Telefon çaldı sana dediler
-Efendim ,tamam geliyorum.Hemen formayı çıkardım kotları geçirdim
-Nereye
- Yenikapıya böbrek sancısı tutmuş sesi kötü geri döneceğim.
- Delimisin yapma
-Hayır gitmeliyim ağrısı var ben şu anda hissediyorum ağrısını gidip iğnesini yapıp geri geleceğim
-bu adam boyu karda nasıl gideceksin kızım 3 gündür hastanede mahsuruz Uzun Yol nasıl gidersin donarsın deli ölürsün dediler.
-Sevgi adına bunu yapmalıyım canı feda etmeden adı sevda olmaz.
Dinlemedim gittim kaç saat gittim bilemiyorum iğnesini yaptım ve sonra tekrar aynı yoldan karda bata çıka Hastaneye geri döndüm döndüğümde gece yarısı olmuştu Herkes çok şaşırdı nasıl gittin nasıl geldin ya inanılmaz biz seni öldü zannettik dediler ama ölmemiştim sevdiğim için bunu yapmak benim için çok özel bir şey değil normal bir şeydi .
Kıymeti olmayan bir şeydi ama önemli değil.
Önemli olan , yapmış olmak.
O gün adam boyu karda tam 18 kilometre yol gidip gelmişim. Kim yapabilir bunu sevdiği için( deli biri). ben yaptım hem de İstanbul’un göbeğinde.
Hacer Sarıgül(GERÇEK YAŞADIĞIM BİR OLAY ANI DEMEK İSTEMEDİM)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.