- 1219 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZDEN HADİSİ ŞERİFLER...
İKİ GİHAN GÜNEŞİ SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZ HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA ( S.A.V) EFENDİMİZE BİR KERESİNDE SAHABEYİ KİRAM
( YA RESULALLAH, GÖKTEN GELEN VAHİYLERİ YAZIYORUZ,GÜNLÜK HAYATTA SÖYLEDİKLERİNİZİDE YAZALIMMI?DİYE SORUNCA İKİ CİHAN GÜNEŞİ ( EVET YAZIN ALLAHA YEMİN EDERİMKİ BU İKİ DUDAKDAN HAK SÖZDEN BAŞKA ÇIKMAYACAKTIR BUYURDU VE BUYURDUĞU GİBİDE GERÇEKLEŞTİ..
İŞTE ÇOK DÜŞÜNDÜRÜCÜ VE İMANIMIZI KORUYUCU BAZI HADİSİ ŞERİFLERİ (DİKKAT EDİN, DİN ÖĞÜTLE AYAKTA DURUR) (AMELLER NİYETLERE GÖREDİR) ( ALLAHA İNANDIM VE GÜVENDİM DE,İSTİKAMETİNİ DOSDOĞRU TUT) ( NAMAZ DİNİN DİREĞİDİR.) ( KALBDE BİR ET PARÇASI VARDIR O İYİ OLDUĞU ZAMAN BÜTÜN AZALAR İYİ OLUR O FESADA UĞRADIĞI ZAMANDA BÜTÜN AZALARDA FESADA UĞRAR DİKKET EDİN , O ET PARÇASI KALBDİR.)
(HER DOĞAN ÇOCUK GÜNAHSIZ OLARAK İSLAM FITRATI ÜZERE DOĞAR,SONRA BABASI HIRİSTİYANSA HIRİSTİYAN,YAHUDİ İSE YAHUDİ OLUR.) ( DÜNYA AHİRETİN BİR TARLASIDIR,BU DÜNYADA NE EKERSENİZ AHİRETTE ONU BİÇERSİNİZ.) ( HİKMETİN BAŞI ALLAH KORKUSUDUR.) ( GERÇEK PEHLİVAN ER MEYDANINDA HASMININ SIRTINI YERE VURAN DEĞİLDİR,GERÇEK PEHLİVAN KIZDIĞI ZAMAN ALLAH RIZASI İÇİN KIZGINLIĞINI YENİP ŞEYTANA UYMAYAN KİMSEDİR.)( SİZLERE İKİ ÖĞÜTCÜ BIRAKIYORUM,BU VAİZLERE UYDUKÇA ŞEYTAN SİZE ASLA GALİP GELEMEZ,BUNLARDA KONUŞUCU VAİZ OLAN KURANDIR VE SUSUCU VAİZ OLAN ÖLÜMDÜR.) KARDEŞLERİM BİZLER İSLAM OLMAKLA İNŞAALLAH DAVAYI BAŞTAN KAZANDIK....
ALLAH AŞKINA İSLAMI YAŞAMAK KONUSUNDA ASLA GEVŞEKLİK GÖSTERMİYELİM..BİZLER HER ZAMAN NEFİS MUHASEBESİ YAPALIM VE NAMAZ NİYAZ DUA VE TEVBE ÜZERE YAŞAYALIM VE ÇEVRİMİZDE Kİ KARDEŞLERİMİZEDE SEVGİYLE YAKLAŞARAK ALLAH,PEYGAMBER,DİN İMAN KURAN SEVGİSİNİ TELKİNDE BULINALIM ...ALLAHÜ TEALA KALPLERE İLHAM VERENDİR, HİDAYET NASİP EDENDİR AMENNA VE SADDAKNA.İNANDIK VE TASDİK ETTİK....SELAMLARIMLA DUALARIMLA.....
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.NİSAN.2017.ANKARA.
YORUMLAR
Kim benden Kuran dışında bir şey yazmışsa imha etsin.” (Müslim, Sahihi Müslim Kitab-ı Zühd, Hanbel, Müsned 3/12, 21, 33)
bu uydurma hadis mi ?
Filiz Şahin. tarafından 4/3/2017 12:38:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
ABDULKERİM KAYA
Filiz Şahin.
neden
ehil olmayan konuda doğru düzgün bilgisi olmayan insanlara hadisi sunduğunuzda ayet hükümsüz kalıyor ve insan sadece hak ağzıyla konuşmuyor nefsi ve şeytani cümleleri de kurabilen insanoğlu uydurma hadisleri ya da kendi çıkarına olacak durumları sanki hadi miş gibi cümle içinde kullanıp günümüze kadar hadis diye taşımış
şimdi günümüz insanı Kur'an'dan ne kadar haberdar ki hadisi de ayırt edebilsin. sünneti terk etmekten bahsetmiyorum. Allah'ın haram demediği durumlara hadis var haramdır diyen çok insan biliyorum.
Bence insanları Kur'an-a yönlendirmekte fayda var Kur'an-ı kerim açık seçik net ortada tartışma götürecek bir durum yok. Aksi halde şahıs kalkıp önünü ardını hesaplamadan sırf kendi doğrusunu(!) kabul ettirmek için müslümansak bu böyle olmalıdır der ve o fikri tasvip edenler peşinden gidegide olur size hadis netekim oldu da
Diyanet kaç yıldır hadis ayıklıyor.
HASILI ALLAH'IN SÖZÜNÜ BİLEN HADİSİ ZATEN AYIKLAYACAKTIR.
AKSİ HALDE DÜŞTÜĞÜMÜZ DURUM ORTADA .KUR'AN-I KERİMSİZ İSLÂM DAHA KORKUNCU HIRİSTİYANLAŞMIŞ MÜSLÜMANLAR. Hiç bana kızmayın batının hedeflerinden en büyüğü budur.
SAĞLIKLA KALIN
ABDULKERİM KAYA
Her ümmete nasip olmaz 18 bin aleme Rahmet olarak gonderilen eşsiz insan Rabbim hepimizi şefaatine nail eylesin