- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RONALDO'NUN BAŞARISININ SIRRI NE?
Kardeşimle konuşurken açıldı konu. Bana dedi ki kardeşim; ‘Ronaldo’nun başarısının en büyük sırrı rakibinin önceden ne yapabileceğini kestirebilmesi yeteneğidir. Tabi bu Allah vergisidir’ dedi. Etkilendim ve Ronaldo’yu araştırmaya karar verdim. Ne gibi sonuçlara ulaştım bakalım.
İngiliz basını Cristiano Ronaldo’nun fizik durumunu çalışma düzenine borçlu olduğunu iddia ediyor. 19 yaşından beri tüm zamanını "en iyi" olmaya adamış olan Ronaldo, tüm zamanını buna harcadığı belirtiliyor. Messi ve diğer tüm futbolcuların evlerinde spor salonu olması ve kişisel antrenörle birlikte çalışması kural haline gelmiş olmasına rağmen Ronaldo, herkesten daha fazla çalışarak bunu başarıyor.(1)
Gazetenin iddiasına göre; Ronaldo kaslarını dinlendirmek adına özel bir kıyafetle eksi 200 derece ısıya sahip bir odaya giriyor. Ve bu odada birkaç dakika geçiriyor. Vücuttaki kan dolaşımını hızlandıran yöntemle kaslarının daha diri kalmasını sağlayan Portekizli yıldız, bu yöntemle formunu korumayı başarıyor. (2)
Ronaldo’nun besin danışmanı John Heiss “Sanırım herkes Ronaldo’nun çok özel şeyler yediğini ve bu sayede onun çok iyi olduğunu düşünüyor. Ronaldo gerçekten her zaman çok sağlıklı besleniyor. Sabahları güne karbonhidrat ve proteinle dolu bir karışımla başlar. Antrenmandan sonra balık, kırmızı et veya beyaz et yer. Bu onun için gerçekten iyi bir besin kaynağı. Bu herkes için iyi bir tavsiye olabilir. Sağlıklı besinler yiyerek Ronaldo’nun vücudu gibi bir vücuda sahip olabilirsiniz” şeklinde konuştu. (3)
Öğrenmenin yaşı yok. Ben her gün yeni şeyler öğreniyorum, yeni şeyler deniyorum. Gücümü de buradan alıyorum. Çünkü daha iyisini yapmak, daha fazla kupa ve ödül kazanmak istiyorum (4)
Başarı örneklerini çoğaltmak mümkün. Ronaldo sigara içmez, içki içmez, dindardır. yardım severdir. Ailesine bağlıdır. Akabinde boğazına dikkat eden, maneviyatına özen gösteren ve hedefine odaklanan ve başka hiçbir şeyi düşünmeyen. Allah vergisi yeteneklerinin yanısıra Ronaldo’nun bu yetenekleri doğru şekilde kullanmasıdır bir başarı sırrıdır.
Kaynak:
(1) www.holigan.com.tr/ispanya-ligi/ronaldo-nun-basarisinin-sirri-cok-calismak-h36374.html - Holigan - Sporx.com
(2) www.son.tv/haber-209389
(3) www.ntvspor.net/futbol/ronaldonasilbesleniyor579e077cc873cc40a468c664 1/3
(4) forum.donanimhaber.com/m_54435886/tm.htm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.