- 338 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI BÖLÜM -28 Kanlı Miras
KANLI MİRAS BÖLÜM-28
1
Sabah erkenden Emniyetin arka kapısından girip bizim bölüme çıktım.
Büşra Baş komiser_ Oo Baş komiserim bugün erkencisin.
Sedat Baş komiser_ Erkenci ha. Ne erkencisi ya daha eve gitmedim. Anlıyor musun?
Büşra Baş komiser_ Pardon Baş komiserim. Özür dilerim.
Sedat Baş komiser_ Özürünü başka zamana sakla. Şimdi iş konuşalım.
Büşra Baş komiser_ Akşam bizden sonra bir şeyler bulabildiniz mi?
Sedat Baş komiser_ Senin boş dosya kağıdını Suç Bilimleri bölümüne gönderdim inceleyecekler. Bir çok parmak izi aldık. Bu arada iki tane boş kovan bulduk onları da balistiğe gönderdik. Orada işimizi bitirdikten sonra maktul Fahrettin beyin evine gittik. Kadın sapasağlam. Bir de senin adamı yakaladık. Kadını nezarete aldık bekletiyoruz biraz sonra sorgu odasına alacağız.
Büşra Baş komiser_ Senin adam darken, kimi kastettiniz Baş komiserim?
Sedat Baş komiser_ Fahrettin Beyin ofisinde gördüğün sabıkalıyı. Yani Hasan’ı.
Büşra Baş komiser_ Sizde öyle bir şekilde söylediniz ki, duyan başka bir şey anlayacak.
Sedat Baş komiser_ Valla işte şimdi beni güldürdün. Sen çok yaşa emi Büşra. Senin yanına yaklaşacak adama acırım doğrusu.
Büşra Baş komiser _ Yapmayın Başkomiserim ben o kadar da kötü değilim.
Sedat Baş komiser_ Kız yoksa biri varda biz mi bilmiyoruz?
2
‘’ Allah cezanı versin emi, ben size ne yapayım şimdi. Ulan ben size ne söyledim? Fahrettin Beyi korkutun mu, yoksa, gidin öldürün mü? Arkanızda iki ceset bırakıp geliyorsunuz İsa adına, musa adına daha kim vasa hepsinin adına deli olacağım. Polis pek yakında ensemize düşer’’
Bay Jozef_ Çıkın dışarı öbür odada kararımı bekleyin.
Reha_ Ama Bay jozef, o belgeyi aldık boş dönmedik.
Bay Jozef_ Ulan salak, adam öldü. Bütün miras oğluna ve annesine kaldı. Bir işi beceemediniz. Çıkın odadan.
Reha_ Başüstüne efendim.
Bay Jozef_ Kızım bana Yusuf’u gönder.
Sekreter_Efendim gönderiyorum.
Biraz sonra Fahrettin Beyin şöförü olarak tanıdığımız posbıyıklı Yusuf içeri girdi.
Yusuf_ Buyurun efendim?
Bay Josef_ Sana işim düştü Yusuf.
Yusuf_ Ne isterseniz yaparım efendim.
Bay Josef_ Yanına bir kaç adam al, öbür odadaki üç salağı bizim Eyüpteki hangara götür ve temizle. Ölülerini kimsenin bulamayacağı bir yere gömün. Silahlardan da kurtul.
Yusuf_ Emredersiniz efendim. Olmuş bilin.