- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bataklık, gereksiz ve fazla hareket edenleri daha çabuk emer!.
Bu aralar, hava durumu ve deprem sitelerine çok vakit ayırıyorum.
Dünya kabuğu üstünde insanların kıyasıya bir’-birini alt etme hareketlerine karşı,
aslında hiçbir şey yapamadıklarını gözlemliyorum...
Tabîi, yaşımın ilerlemesinde bu gibi tahlillerin çoğalmasında payı çok.
Hep söylerler ya örnek vererek; dünyanın, sâdece yumurtanın kabuğu kalınlığı kadar ince kullanabildiğimiz kısmında hayat sürüyor.
Ateş topu üstündeki bu sınırlı güç gayretleri, denizden doğacak veya denize dalacak karaların üzerinde bir yalan gayret gibi.
Siyâsi güçlerin milletlere çektirdiği azaplar, bir küçük köyde yaşayan insanların bir’- birleri ile sınır kavgası gibi.
Kânûni Sultan Süleyman’ın bütün hayatının toplam ifâdesi olan sözü: "Olmaya devlet cıhanda bir nefes sıhhat gibi. ..."
Küçük de olsa, iki dakika ara ile gelen deprem haberleri, bunları yazmama yetti.
Özetleyecek olursam; günahsız insanları, sabah mahmurluğundan ayılmadan öldüren fikirler, bir gün gelecek ki; bu depremlerden nasiplerini ziyadesi ile alacak ve imdat istediği insanlar yine Asil Türk Askerleri olacak...
Geçmişte neler yaşadıklarını bir daha hatırlayalım.
Türkiye Cumhuriyeti devletine kimse bir şey yapamaz; en güçlüsü bile bu yüce çınarın kabuklarını tırmalamaktan ileri gidemez.
Şehidlerin ölü olmadıklarını; Türk Târihi yine yazmaktan üşenmeyecektir.
Türk Kıbrıs’taki "Tank ve Asker" gibi.
Sağlıkla kalın... yumurtayı sakın ha zedelemeyin!.
Bataklık; gereksiz ve fazla hareket edenleri daha çabuk emer!.
kadiryeter Kadir Yeter.
17.12.2016 Cumartesi. TRABZON.
Fotoğraf yeri: Girne Kalesi. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhûriyeti Devleti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.