- 422 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Zihninizin Sizi Esir Almasına İzin Vermeyin
Düşünmeden Durmak İsterseniz Eğer : Anda Mevcudiyetinizin(Çevrenizdeki Varlıkları Ve Kendi Varlığınızın) Farkına Varın. Düşünmeden Durulmaz Diyorsanız Acı Bedeniyle Tamamen Özdeşleşmiş Bir Kişi Olabilirsiniz.
Zaman Geçmiş Ve Gelecekten İbaret Değildir. Şimdi En Güçlü Anınızdır.
Eğer Bir Gün İçerisinde Neleri Düşünüp Hayal Ettiğiniz Bir Kağıda Not Ederseniz, Düşündüğünüz Şeylerin %90 ’ının Sizin Kendi Kendinize Verdiğiniz Izdıraplar Olduğunu Fark Edeceksiniz.
Düşünmekten Vaz Geçmek İsterseniz
Bulunduğunuz Ortamdaki Nesnelere Daha Önce Hiç Görmemişcesine Bakın. Yani Gözlerinizi Çatlayana Kadar Açın Sonra Varlıklardan Yansıyan Işığı Aydınlanmayı Görün, Ve Bunun O Varlığa Ait Olan Bir Onuru Temsil Ettiğini Anlayın. Şimdide Anda Mevcudiyetinizin Yani Var Olmanızın Onurlu Bir Davranış Olduğunu Bilin. Ben Onuru Şöyle Tanımlıyorum : Eğer Yaşıyor Olmasaydım Bu Gün Bu Acıyı Veya Tatlıyı Tadamayacaktım, Nihayetinde Yaşıyorum Ve Bunları Tatmam İçin Bana Bir Şans Verilmiş Ve Bunu Kendime Saygı Duyarak Yaşamalıyım Eğer Benim Canımı Şu An Sıkan Bir Şeyler Varsa Ya Düzeltilebilinir Yada Olması Gereken Birşeydir.
Zihninizin Sizi Esir Almasına İzin Vermeyin
Yetişkin Bir Kişi, Bir Günde Yüzlerce Şey Düşünür. Bunlardan Bazıları Gelecek, Bazıları Geçmiş İçin Şuandan Ya Daha İyi Olan Yada Daha Kötü Olan Düşünceleridir. Ve Bu Düşünceler Sizi Sarmaya Başladığında Andaki Varlığınızı Unutur Zaman Kavramı İçerisinde Kaybolursunuz. Yani Kendinize Ya Acı Verir Yada Geçici Zevkler(Hayaller) tattırırsınız. Eğer Bunlardan Kurtulmak İsterseni Düşünmekten Vaz Geçin.
Düşünmeyi Bırakın Artık Zihniniz Sizi Esir Alıyor Ben Bunu Fark Ettim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.